Revenio Group Oyj: Muutoksia tytäryhtiöiden hallituksissa

Revenio Group Oyj, Pörssitiedote, 2.1.2017 klo 15.00

MUUTOKSIA REVENIO GROUP OYJ:N TYTÄRYHTIÖIDEN HALLITUKSISSA

Revenio Group Oyj:n tytäryhtiöiden Icare Finland Oy:n, Revenio Research Oy:n, Done Medical Oy:n sekä Oscare Medical Oy:n hallituskokoonpanot muuttuvat.

16.5.2016 tiedotetun mukaisesti Revenio Group Oyj:n pitkäaikainen toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara on jättänyt tehtävänsä 31.12.2016 ja samalla hän on jättänyt edellä mainittujen tytäryhtiöiden hallitusten jäsenyyden.

Konsernin uutena toimitusjohtajana 1.1.2017 aloittanut Timo Hildén siirtyy Icare Finland Oy:n, Revenio Reseach Oy:n ja Done Medical Oy:n hallituksen varajäsenen tehtävästä varsinaiseksi jäseneksi ja yhtiöiden hallitusten varajäseneksi nimitetään konsernin talousjohtaja Robin Pulkkinen. Oscare Medical Oy:n uudeksi hallituksen jäseneksi on nimitetty Icare Finland Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Tomi Karvo ja hallituksen puheenjohtajaksi Timo Hildèn.

Timo Hildén

Toimitusjohtaja Timo Hildén, puh. 040 580 4774

NASDAQ Helsinki

Revenio on kansainvälisillä markkinoilla toimiva suomalainen terveysteknologiakonserni, jonka maailmanlaajuinen menestys perustuu vahvasti patentoituun silmänpaineen mittausteknologiaan. Revenio-konserniin kuuluvat Icare Finland Oy, Revenio Research Oy sekä 53 %:sti omistettu Oscare Medical Oy. Revenion liiketoimintojen yhteisenä nimittäjänä on seulonta, seuranta ja maailmanlaajuinen tarve terveydenhuollon kustannussäästöhin ennaltaehkäisevän terveydenhuollon kautta. Revenio tavoittelee terveysteknologiassa voimakasta kasvua. Revenion tavoitteena on kehittää entistä tehokkaampia ja helposti käyttöönotettavia menetelmiä tunnistaa kansanterveydellisesti merkittäviä sairauksia jo niiden alkuvaiheessa. Revenion seulontateknologioiden fokuksessa ovat glaukooman, osteoporoosin, ihosyövän ja astman tunnistaminen ja niiden hoitoprosessin aikainen mittaaminen.

Revenio-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli 20,3 miljoonaa euroa, liikevoiton ollessa 28,4 % jatkuvista toiminnoista. Revenio Group Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oyj:ssä.