Revenio Group Oyj: OSAKKEIDEN LUKUMÄÄRÄN KOROTUS REKISTERÖITY KAUPPAREKISTERIIN

Revenio Group Oyj, Pörssitiedote, 8.11.2018 klo 9.00

OSAKKEIDEN LUKUMÄÄRÄN KOROTUS REKISTERÖITY KAUPPAREKISTERIIN

Revenio Group Oyj:n hallituksen 24.10.2018 hyväksymät osakemerkinnät, yhteensä 50 856 kpl yhtiön 2015A-optio-oikeuksiin perustuvaa uutta osaketta on tänään rekisteröity kaupparekisteriin. Osakkeiden merkintähinta kyseessä olevilla 2015A -optio-oikeuksilla oli 8,23 euroa osakkeelta. Osakkeiden merkintäaika 2015A-optioilla on 31.5.2017-31.5.2019.

Revenio Group Oyj:n osake- ja äänimäärä nousee näiden merkintöjen jälkeen 23 998 761 kappaleeseen. Osakkeista saatu merkintähinta kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan omaan pääoman rahastoon.

Revenio Group Oyj on hakenut uusien osakkeiden ottamista kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsingissä samanlajisina yhtiön vanhojen osakkeiden kanssa. Osakkeet tulevat kaupankäynnin kohteeksi arviolta 9.11.2018.

Toimitusjohtaja Timo Hildén, tel.  040 580 4774

Revenio on kansainvälisillä markkinoilla toimiva suomalainen terveysteknologiakonserni, jonka maailmanlaajuinen menestys perustuu vahvasti patentoituun silmänpaineen mittausteknologiaan. Revenio-konserniin kuuluvat Icare Finland Oy, Revenio Research Oy sekä Oscare Medical Oy. Revenion liiketoimintojen yhteisenä nimittäjänä on seulonta, seuranta ja maailmanlaajuinen tarve terveydenhuollon kustannussäästöhin ennaltaehkäisevä terveydenhuollon kautta. Revenio tavoittelee terveysteknologiassa voimakasta kasvua. Revenion tavoitteena on kehittää entistä tehokkaampia ja helposti käyttöönotettavia menetelmiä tunnistaa kansanterveydellisesti merkittäviä sairauksia jo niiden alkuvaiheessa. Revenion seulontateknologioiden fokuksessa ovat glaukooman, osteoporoosin, ihosyövän ja astman tunnistaminen ja niiden hoitoprosessin aikainen mittaaminen.

Revenio-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 26,8 miljoonaa euroa ja liikevoitto ilman kertaluonteisia eriä 35,5 %. Revenio Group Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oyj:ssä.