Revenio Group Oyj: Revenio Group Oyj:n hallitus on perustanut nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan

Revenio Group Oyj, pörssitiedote, 21.10.2020 klo 19.45

Revenio Group Oyj:n hallitus on perustanut nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan

Revenio Group Oyj:n hallitus on tehnyt päätöksen nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan perustamisesta 21.10.2020 alkaen.

Hallitus valitsi samalla keskuudestaan nimitys- ja palkkiovaliokunnan työjärjestyksen mukaisesti jäsenet, jotka ovat: Ann-Christine Sundell (puheenjohtaja), Arne Boye Nielsen ja Bill Östman.

Toimitusjohtaja Jouni Toijala, tel.  050 484 0085

jouni.toijala@revenio.fi

Revenio on kansainvälisillä markkinoilla toimiva terveysteknologiakonserni ja oftalmologisten laitteiden globaali kärkiyhtiö. Revenio-konsernin silmän diagnostiikkaratkaisuihin kuuluvat iCare-brändin alla silmänpaineen mittauslaitteet, silmänpohjan kuvantamislaitteet ja perimetrit. Glaukooman tunnistamisen, diagnoosin ja hoidon aikaisen seurannan tärkeimmät työkalut ovat silmänpaineen mittaus (tonometria), silmänpohjan kuvantaminen ja näkökenttätutkimus (perimetria).

Revenio-konserniin kuuluvat Revenio Group Oyj, Icare Finland Oy, Icare USA Inc., Revenio Italy S.R.L, CenterVue SpA, Revenio Research Oy, Done Medical Oy sekä Oscare Medical Oy.

Revenio-konsernin liikevaihto vuonna 2019 oli 49,5 miljoonaa euroa ja liikevoitto 25,5 %. Revenio Group Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä kaupankäyntitunnuksella REG1V.