Revenio Group Oyj: Revenio Group Oyj:n markkina-arvoluokitus muuttuu 4.1.2016 keskisuuriin yhtiöihin

Revenio Group Oyj, Pörssitiedote, 17.12.2015 klo 15.30

REVENIO GROUP OYJ:N MARKKINA-ARVOLUOKITUS MUUTTUU 4.1.2016 KESKISUURIIN YHTIÖIHIN

Nasdaq on raportoinut tänään vuosittaisen markkina-arvoluokkien tarkistuksen päättyneen. Tarkistus on tehty marraskuun 2015 keskimääräisten markkina-arvojen mukaan. Tässä yhteydessä Revenio Group Oyj:n markkina-arvoluokitus muuttuu "Pienet yhtiöt" -luokasta "Keskisuuret yhtiöt" -luokkaan. Nasdaqin tiedotteen mukaan markkina-arvoluokitus on indeksi- ja toimialaluokkien ohella keino lisätä Nasdaqin pohjoismaisissa pörsseissä Helsingissä, Islannissa, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa listattuina olevien yhtiöiden näkyvyyttä.

Muutokset tulevat voimaan 4.1.2016.

Nasdaqin tiedotteessa kerrotaan 36 yhtiön siirtyvän uuteen markkina-arvoluokkaan. Yhtiöistä 25 siirtyy markkina-arvoltaan suurempaan luokkaan ja 11 alempaan luokkaan: https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.
action?disclosureId=689516&lang=fi

Olli-Pekka Salovaara

Toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara, gsm 040 567 5520
olli-pekka.salovaara@revenio.fi

Revenio on suomalainen terveysteknologiakonserni, jonka liiketoiminnan ytimen muodostavat silmänpainemittarit. Revenio-konsernin muodostavat Icare Finland Oy:n, osteoporoosin seulontaan ja seurantaan keskittyvän Oscare Medical Oy:n ja Revenio Research Oy:n liiketoiminnat. Lisäksi Revenio on tunnistanut uusia terveysteknologiaan liittyviä kasvumahdollisuuksia, joiden yhteisenä nimittäjänä on seulonta, seuranta ja maailmanlaajuinen tarve terveydenhuollon kustannussäästöihin ennaltaehkäisevän terveydenhuollon kautta. Revenio
tavoittelee terveysteknologiassa voimakasta kasvua orgaanisesti ja yritysjärjestelyiden kautta.

Revenio-konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli 16,0 miljoonaa euroa, jatkuvien toimintojen liiketuloksen ollessa 27,5 %. Revenio Group Oyj on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.