• Revenio Group Oyj/

Revenio Group Oyj: Revenio Group Oyj:n vuosikertomus 2017, selvitys hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys on julkaistu

Revenio Group Oyj, Pörssitiedote 27.2.2018 kello 17.30

Revenio Group Oyj:n vuoden 2017 vuosikertomus on julkaistu suomeksi ja englanniksi osoitteissa:

http://reveniogroup.fi/fi/sijoittajille/tiedotteet-ja-julkaisut/taloudelliset-raportit/ (suomeksi)

http://reveniogroup.fi/en/investors/releases-and-reports/financial-reports/ (englanniksi)

Vuosikertomus sisältää liiketoimintakatsauksen, jossa esitellään muun muassa Revenion liiketoimintaa ja toimintaympäristöä. Se sisältää myös Tilinpäätöksen vuodelta 2017, sisältäen hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen.

Revenio on julkaissut osana vuoden 2017 vuosikertomusta myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään (Corporate Governance Statement) sekä erillisen palkka- ja palkkioselvityksen (Remuneration Statement) vuodelta 2017 suomeksi ja englanniksi.

Vuosikertomus sisältäen tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat saatavilla pdf-tiedostoina tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä verkkosivuillamme http://www.reveniogroup.fi/fi/sijoittajille. Revenio ei julkaise painettua vuosikertomusta.

REVENIO GROUP OYJ

Toimitusjohtaja Timo Hildén

Revenio on kansainvälisillä markkinoilla toimiva suomalainen terveysteknologiakonserni, jonka maailmanlaajuinen menestys perustuu vahvasti patentoituun silmänpaineen mittausteknologiaan. Revenio-konserniin kuuluvat Icare Finland Oy, Revenio Research Oy sekä Oscare Medical Oy. Revenion liiketoimintojen yhteisenä nimittäjänä on seulonta, seuranta ja maailmanlaajuinen tarve terveydenhuollon kustannussäästöhin ennaltaehkäisevä terveydenhuollon kautta. Revenio tavoittelee terveysteknologiassa voimakasta kasvua. Revenion tavoitteena on kehittää entistä tehokkaampia ja helposti käyttöönotettavia menetelmiä tunnistaa kansanterveydellisesti merkittäviä sairauksia jo niiden alkuvaiheessa. Revenion seulontateknologioiden fokuksessa ovat glaukooman, osteoporoosin, ihosyövän ja astman tunnistaminen ja niiden hoitoprosessin aikainen mittaaminen.

Revenio-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 26,8 miljoonaa euroa ja liikevoitto ilman kertaluonteisia eriä 35,5 %. Revenio Group Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oyj:ssä.