Revenio Group Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukainen ilmoitus

Revenio Group Oyj, Pörssitiedote, 27.11.2019, kello 18.00

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukainen ilmoitus

Revenio Group Oyj on 27.11.2019 saanut Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen ilmoituksen omistusosuuden muuttumisesta, jonka mukaisesti William Demant Invest A/S:n omistusosuus Revenio Group Oyj:n osake- ja äänimäärästä on noussut yli viiden prosentin.

William Demant Invest A/S:n osuus Revenio Group Oyj:n osake- ja äänimäärästä on 8.28 %. William Demant Invest A/S omistaa ilmoituksen mukaisesti 2 192 838 kpl Revenio Group Oyj:n osakkeita.

Revenio Group Oyj:n kaupparekisteriin merkitty osakemäärä on 26 468 530 osaketta.

Talousjohtaja Robin Pulkkinen, puhelin 050 505 9932

robin.pulkkinen@revenio.fi

Revenio on kansainvälisillä markkinoilla toimiva terveysteknologiakonserni ja silmän diagnostiikkaratkaisuiden globaali kärkiyhtiö.

Revenion liiketoimintojen yhteisenä nimittäjänä on potilaslähtöinen seulonta, seuranta ja maailmanlaajuinen tarve terveydenhuollon kustannussäästöihin ennaltaehkäisevän terveydenhuollon kautta. Revenio tavoittelee terveysteknologiassa voimakasta kasvua. Revenion tavoitteena on kehittää entistä tehokkaampia ja helposti käyttöönotettavia menetelmiä tunnistaa kansanterveydellisesti merkittäviä sairauksia jo niiden alkuvaiheessa. Tavoitteena on luoda parempaa elämänlaatua terveys- teknologiaratkaisuilla, jotka mahdollistavat tehokkaamman diagnostiikan. Konsernin fokuksessa ovat glaukooman, diabeettisen retinopatian ja silmänpohjan rappeuman varhainen tunnistaminen ja hoitoprosessin aikainen seuranta. Revenion Research-toiminto puolestaan keskittyy ihosyövän ja astman diagnosointia ja hoidon suunnittelua tukevien järjestelmien kaupallistamiseen.