REVENIO GROUP OYJ:N HALLITUKSEN JÄSENET

Revenio Group Oyj              Pörssitiedote 31.3.2011 klo 17:40

REVENIO GROUP OYJ:N HALLITUKSEN JÄSENET

Revenio Group Oyj:n varsinainen yhtiökokous on valinnut tänään 31.3.2011 yhtiön hallituksen jäseniksi Optikko Rolf Fryckmanin, KTM Timo Männyn, KTM, KHT Pekka Tammelan, lakimies Julia Ormion ja KTM Matti Hyytiäisen.

Revenio Group Oyj:n hallitus valitsi varsinaisen yhtiökokouksen jälkeen pitämässään järjestäytymiskokouksessa puheenjohtajakseen KTM Timo Männyn. Mänty, s.1960, toimii 1.4. alkaen Onninen Oy:n toimitusjohtajana. Viimeksi tätä ennen hän on toiminut Rautakirja Oy:n toimitusjohtajana, Sanoma Trade -liiketoimintaryhmän johtajana sekä Sanoman johtoryhmän jäsenenä. Hän on aiemmin vuodesta 1996 alkaen toiminut Sanoma Traden elokuvatoimintojen johtajana sekä Finnkinon toimitusjohtajana. Sitä ennen hän on työskennellyt Sanoma Tradessa vuosina 1990-1993 johtajana mm. Suomalaisessa Kirjakaupassa sekä lehtijakelussa.

Sanoma Traden lisäksi Mänty on työskennellyt Hartwallin markkinoinnista ja viennistä vastaavana johtajana sekä Mallasjuoma Oy:n toimitusjohtajana ja mm. Suomen Unileverillä erilaisissa markkinointi- ja myyntitehtävissä. Revenion hallituksessa Mänty on ollut 15.4.2009 lähtien.

Hallituksen jäsen, optikko Rolf Fryckman (s.1954) on hallituksen puheenjohtaja ja osakas Eyemaker's Finland Oy:ssä ja toimii sen osakasyhtiöiden johtotehtävissä. Hän on aiemmin toiminut optisella alalla vuodesta 1974 yrittäjänä sekä erilaisissa myynnin ja markkinoinnin tehtävissä, viimeksi Cazze-optikoiden TJ:na vuodesta 2000. Revenion hallituksessa Fryckman on ollut 8.4.2010 lähtien.

Hallituksen jäsen, KTM, KHT Pekka Tammela toimii partnerina Pajamaa Partners Oy:ssä. Hän on toiminut erilaisissa yritysjohtotehtävissä vuosina 1999-2006, mm. talousjohtajana Solteq Oyj:ssä ja Panostaja Oyj:ssä sekä Senior Manager:ina KPMG:ssä ja PricewaterhouseCoopers:ssa. Ennen vuotta 1999 hän on toiminut KHT-tarkastajana. Revenion hallituksessa Tammela on ollut 3.4.2007 lähtien.

Hallituksen jäsen Matti Hyytiäinen (s. 1960) toimii Etteplan Oyj:n toimitusjohtajana. Hän on myös hallituksen jäsen PKC Group Oyj:ssa ja Prewise Oy:ssä. Hän on toiminut myös mm. Kone Oyj:n liukuporrasliiketoiminnan johtajana vuosina 2002-2007, Perlos Oyj:ssä johtajana vuosina 2001-2002, Kone Kiinan toimitusjohtajana vuosina 1996-2000 ja Kone Indonesian toimitusjohtajana vuosina 1994-1996.

Hallituksen jäsen, lakimies Julia Ormio (s.1970) on Senior Legal Counsel Outotec Oyj:ssa. Hän toimii myös teollisuuslakimiehet ry:n hallituksen puheenjohtajana ja Listayhtiöiden neuvottelukunnan jäsenenä. Hän on toiminut myös mm. asianajajana ja Senior associatena asianajotoimisto Castrén & Snellman Oy:ssä vuosina 2006-2008, Legal Counselina Elcoteq SE:ssa vuosina 2001-2006, Legal traineena Euroopan ensimmäisen asteen tuomioistuimessa vuonna 2000 sekä Euroopan komission kilpailun pääosastolla vuonna 1999.

Olli-Pekka Salovaara

Toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara, gsm 040-5675520

olli-pekka.salovaara@revenio.fi

Revenio Group Oyj on NASDAQ OMX Helsingissä noteerattu suomalaisen monialakonserni Revenion emoyhtiö. Revenio Group Oyj:n tytäryrityksille on yhteistä korkealaatuinen suomalainen erityisosaaminen ja vientiin perustuva liiketoiminta.

Revenio-konserni muodostuu seitsemästä itsenäisesti liiketoimintaa harjoittavasta yhtiöstä, jotka muodostavat viisi liiketoimintasegmenttiä. Tytäryhtiöt ovat Done Information Oy, Done Logistics Oy, Done Software Solutions Oy, Icare Finland Oy, Boomeranger Boats Oy, Finnish Led-Signs Oy ja Midas Touch Oy.