AMOAN LANTIONPOHJAN LIHASTEN HARJOITUSKEILOILLA PAREMPI ELÄMÄNLAATU

Tamro tuo apteekkeihin Amoan lantionpohjan lihasten harjoituskeilat, jotka edistävät naisten hyvinvointia. Treenatut lantionpohjan lihakset vaikuttavat muun muassa virtsanpidätyskykyyn, emättimen ja virtsarakon alueiden parantuneeseen verenkiertoon sekä intiimialueen tuntoherkkyyteen yhdynnän aikana.

Kiinteät lantionpohjan lihakset lisäävät hyvinvointia
Lääkäriseura Duodecimin mukaan joka viidennes 25–60-vuotiaista suomalaisnaisista kärsii virtsankarkailusta. Muun muassa tätä vaivaa voidaan ehkäistä treenaamalla lantionpohjan lihaksia. Lantionpohjan lihasten veltostumiseen on monia syitä, kuten esimerkiksi raskaus ja synnytys, krooninen ummetus, krooninen yskä, ylipaino, yleinen huono lihaskunto ja iän tuomat hormonimuutokset. Heikot lantionpohjan lihakset vaikuttavat laajasti elämänlaatuun, kuten esimerkiksi virtsanpidätyskykyyn, suoliston toimintaan sekä kohdun ja virtsarakon laskeumiin.

Vahvat lantionpohjan lihakset lisäävät myös seksuaalista nautintoa. Jos lihakset ovat hyvässä kunnossa, niissä on enemmän venytyksen tuntevia hermopäätteitä, jotka reagoivat paremmin seksuaaliseen kiihotukseen. Lantionpohjan lihaksilla saadaan aikaan nautintoa myös kumppanille. Kiinteät lantionpohjan lihakset saattavat lisäksi helpottaa synnyttämistä.

Amoa MUSA – Kolmella harjoituskeilalla lihakset kuntoon
Lantionpohjan lihasten MUSA-harjoituskeilasarjaan kuuluu kolme erikokoista keilaa, jotka ovat kaikki erimuotoisia ja -painoisia. Ensimmäisen vaiheen keila on suurin mutta kevyin. Keila on mansikanmuotoinen, ja se painaa 30 grammaa. Toisen vaiheen mangonmuotoinen keila painaa 40 grammaa, ja viimeisen vaiheen pienin, oliivinmuotoinen keila painaa 50 grammaa. Harjoituksen edetessä keilojen koko pienenee, mutta paino kasvaa. Keilat on valmistettu silikonista. Pakkauksessa on mukana ohjeet 12 viikon harjoitusohjelmaan. Keilasarja on tehokas apu jo heikentyneille lihaksille.

Amoa DANA -harjoituskeilalla ennaltaehkäiset ongelmia
DANA-harjoituskeila on anatomisesti muotoiltu, lantionpohjan lihasten harjoittamiseen tarkoitettu apuväline. Paketti sisältää yhden mansikanmuotoisen keilan. Keila painaa 30 grammaa. Amoa-keilapaketissa olevasta harjoitusohjelmasta saa apua lantionpohjan lihasten kiinteytykseen. Mansikka-keila ennaltaehkäisee tehokkaasti lantionpohjan lihasten heikentymistä. Amoan tuotepakkaukset on valmistettu biohajoavasta muovista.

Liukuvoiteesta luistoapua harjoituksiin
Amoan vesipohjainen ja hajustamaton AQUA +panthenol -liukuvoide sisältää ihoa ja limakalvoja suojaavaa panthenolia. Esimerkiksi lantionpohjan lihasten harjoituskeila on helppo asettaa paikalleen, kun käyttää apuna pientä määrää liukuvoidetta. Voide on erittäin hellävarainen, joten se ei aiheuta kutinaa tai kirvelyä edes herkillä limakalvoilla. Liukuvoide sopii käytettäväksi myös kondomin kanssa.

Löydä ja harjoita lantionpohjan lihaksia:

• Kokeile vessassa käydessäsi pysäyttää virtsasuihku sen ollessa voimakkaimmillaan. Jos onnistut, olet löytänyt oikeat lihakset.
• Lantionpohjan lihasten paikallistamista voit helpottaa Amoa harjoituskeilojen avulla.
• Aloita harjoittelu maltillisesti, varsinkin jos kärsit ponnistuksen yhteydessä tapahtuvasta virtsan karkailusta. Lisää harjoituksen kestoa, kun lihakset voimistuvat harjoitusten seurauksena. Noudata aina harjoituskeilojen mukana tulevaa käyttöohjetta.

Tuotetiedot: Amoa MUSA, noin 35 €. Amoa DANA, noin 13 €. Amoa  AQUA +panthenol -liukuvoide, 50 ml, noin 7 €.
Lisätietoja: www.amoa.fi, Tamro Apteekkiryhmä, www.tamro.fi, Tuotepäällikkö Terhi Liukko-Joenpolvi, puhelin 040 687 5505, terhi.liukko-joenpolvi@tamro.com
Jälleenmyynti: Apteekit
Tiedustelut: Tamro Suomi, puh. 020 445 11
Viestintä: PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070, Hanna Johnson, hanna.johnson@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali, Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet