Asuntomessut: NCC:n messuasuntojen tähtisisustajat ovat Raili, Ellen ja Olli

NCC:n messukohde Vantaan Spinellin tähtisisustajiksi on kutsuttu meikkitaiteilija Raili Hulkkonen, toimittaja-juontaja Ellen Jokikunnas ja rokkari Olli Herman. He ovat saaneet suunnitella kukin yhden kerrostaloasunnon sisustuksen oman makunsa mukaan, vapaasti leikitellen. Lopputuloksena on kolme erilaista asuntoa, joita yhdistävät sisustamisen ilo ja ennakkoluulottomat ratkaisut. Median edustajat ovat tervetulleita kurkistamaan kohteeseen Suomen Asuntomessujen järjestämällä ennakkoretkellä keskiviikkona 6.5.2015.

Asuntomessut järjestetään Vantaan Kivistössä 10.7.–9.8.2015. NCC Rakennus Oy on rakentanut messualueelle asunto-osakeyhtiö Vantaan Spinellin, joka on ensimmäinen täysin avaimeton asuinkerrostalo. Spinelli toimii pilottikohteena myös NCC:n uudenlaiselle palvelusisäänkäynnille, joka mahdollistaa kotiinkuljetukset eteistilaan asukkaiden poissaollessa. Messuille sisustetaan kolme pohjakerroksen terassillista asuntoa.

Spinelliä sisustamaan on kutsuttu Mummomafiasta tuttu meikkitaiteilija Raili Hulkkonen, toimittajana, juontajana ja Radio Aallon some-managerina työskentelevä Ellen Jokikunnas ja Reckless Loven laulaja, rokkari Olli Herman. He ovat saaneet vapaat kädet kukin yhden asunnon sisustuksen suunnittelussa. Apuna on toiminut sisustustoimisto Formdesign Helsinki, joka hoitaa suunnitelmien käytännön toteutuksen.

– Uudiskohteen muuttovalmiit asunnot ovat helppo lähtökohta sisustamiselle. Jokainen voi muokata asunnosta omannäköisensä pienillä ratkaisuilla eikä isoja remontteja tarvita. NCC Tähtikotien messukohteessa on ajatuksena näyttää, kuinka sisustuksen kanssa voi irrotella, varsinkin kun asuntoa ei tarvitse sisustaa omaan arkikäyttöön, kertoo NCC Asumisen markkinointi- ja viestintäjohtaja Virpi Hartikainen.

Spinellin sisustukset saadaan valmiiksi toukokuun alussa, minkä jälkeen sekä asunnot että tähtisisustajat valokuvataan. Painolaatuiset kuvat lähetämme medialle toukokuun puolivälissä tiedotteessa, jossa Raili, Ellen ja Olli kertovat tarkemmin sisustuksistaan. Spinellin asuntoja on mahdollista päästä kuvaamaan myös itse, sopimuksen mukaan. Haastatteluista ja kuvauksista voi sopia Riannon Heini Kantalan kanssa.

Poikkea Spinelliin Asuntomessujen ennakkoretkellä
Median edustajilla on mahdollisuus tulla tutustumaan messualueeseen ennakkoretkellä, jonka Suomen Asuntomessut järjestää keskiviikkona 6.5.2015.

Tervetuloa käymään silloin NCC:n Spinellissä, jossa paikalla ovat klo 12.30–15 tähtisisustajat Raili Hulkkonen ja Olli Herman sekä sisustustoimisto Formdesignin ja NCC:n edustajat.

Asuntomessujen mediapäivään voi ilmoittautua 27.4. mennessä osoitteessa: www.asuntomessut.fi/ilmoittautuminen
Tilaisuuden tarkempi aikataulu ja ohjelma löytyvät ilmoittautumislomakkeelta.

NCC Rakennus Oy
Sanna Tuononen, asuntomessukoordinaattori, työmaainsinööri
puh. 050 325 0189, sanna.tuononen@ncc.fi
Virpi Hartikainen, markkinointi- ja viestintäjohtaja (NCC Asuminen)