AVON Anew Genics -seerumi ja -voide – Nuoruudenlähde purkissa

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Avon lanseeraa uuden anti-aging Anew Genics -ihonhoitosarjan, joka auttaa ihoa näyttämään nuoremmalta. Anew Genics -hoitovoide ja -seerumi silottavat ryppyjä, tasoittavat ihon väriä, häivyttävät maksaläiskiä ja kiinteyttävät kasvojen ihoa. Hoitotuotteet myös tehokosteuttavat ihoa, joka joutuu talvisin koetukselle Suomen kylmän ilmaston vuoksi.

Avon Anew Genics -tuotteet viivästyttävät ihon ikääntymistä
Avon Anew Genics -hoitoseerumi ja -voide auttavat ehkäisemään ikääntymisen merkkejä kasvoissa. Ensimmäiset merkit alkavat näkyä jo alle 30-vuotiaana. Kun iho ikääntyy, solujen aineenvaihduntaprosessit hidastuvat, ja ihon kosteuspitoisuus ja kimmoisuus vähenevät. Ihosta tulee ikääntymisen myötä pintakuiva, sen väri muuttuu sameammaksi ja se veltostuu. Avon Anew Genics -voide ja -seerumi saavat ihon näyttämään eloisammalta, terveemmältä ja kirkkaammalta. Tuotteet silottavat ryppyjä, tasoittavat ihon väriä ja häivyttävät maksaläiskiä. Hoitotuotteet aktivoivat ihon kollageenituotantoa saaden ihon näyttämään nuoremmalta. Kollageeni toimii ihon rakennusaineena. Se sitoo elastiinia ja hyaluronihappoa. Elastiini tekee ihosta kimmoisan, hyaluronihappo puolestaan sitoo kosteutta.

Avonin Anew Genics -sarjaan kuuluu hoitovoide ja seerumi. Koostumukseltaan ohut hoitovoide tehokosteuttaa kasvojen ihoa, ja se tekee ihosta kirkkaamman ja sileämmän. Hoitoseerumi puolestaan tasoittaa kasvojen juonteita, joten iho näyttää sekä tuntuu kiinteämmältä. Avonin Anew Genics -hoitotuotteet sopivat kaikille ihotyypeille.

Tehokaksikko – seerumi ja hoitovoide
Anew Genics -hoitotuotteiden teho perustuu peptideihin ja fytokemikaaleihin. Peptidit ovat proteiineja pienempiä aminohappoketjuja, jotka koostuvat tavallisesti alle viidestäkymmenestä aminohaposta. Solu valmistaa aminohapoista proteiineja, joita tarvitaan kollageenin muodostuksessa. Lisäksi tuotteet sisältävät fytokemikaaleja, jotka toimivat antioksidantteina ja vaikuttavat aktiivisesti geenien ja solujen toimintaan.

Avonin tuotekehittelytutkimuksissa havainnoitiin Italian Apenniinien niemimaalla asuvia ihmisiä, joiden on huomattu elävän pitkään, jopa 100-vuotiaiksi. Avonin tiedemiehet tutkivat heidän geenejään yhdessä italialaisen Calabrian yliopiston kanssa. Anew Genics -hoitotuotteiden tuotekehityksessä oli mukana 200 tiedemiestä, ja tuotteita on kehitetty 10 vuoden ajan. Tutkimuksen aikana testattiin yli 1000 ainesosaa, joista valittiin tehokkaimmat ehkäisemään ikääntymisen merkkejä ihossa.

Näin ehkäiset ihon ikääntymistä:
* Suojaudu UV-säteilyltä
* Noudata säännöllisiä elämäntapoja
* Vältä stressiä
* Lopeta tupakointi ja vältä alkoholin käyttöä
* Hoida ihoa säännöllisesti

Tuotetiedot: Avon Anew Genics -hoitovoide, 30 ml, normaalihinta 28 € ja seerumi, 30 ml, normaalihinta 35 €
Lisätiedot ja viestintä:
PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Hanna Johnson, hanna.johnson@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet
Myynti: