AVON ANEW VITALE -IHONHOITOSARJA TAISTELEE STRESSIN JA VÄSYMYKSEN MERKKEJÄ VASTAAN

(Painokelpoiset kuvat ja PDF-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Anew Vitale -ihonhoitosarja on tarkoitettu yli 25-vuotiaille, joilla kiireinen elämä alkaa näkyä kasvojen iholla. Sarjan tuotteet vahvistavat ihon rakennetta jokapäiväisen stressin aiheuttamia merkkejä vastaan.

Anew Vitale -päivävoide
Kevyt päivävoide kosteuttaa ja suojaa ihoa koko päivän ajan sekä säilyttää rentoutuneen ja nuorekkaan ilmeen. Anew Vitale -päivävoide sisältää suojakertoimen 25.
Käyttö: Levitä puhdistetulle kasvojen ja kaulan iholle. Saat parhaan tuloksen käyttämällä päivävoidetta yhdessä ANEW Vitale -yövoiteen kanssa.
Avon Anew Vitale -päivävoide, 50 ml, 24 €.

Anew Vitale -geelivoide yöksi
Kevyt ja öljytön yövoide taistelee ihon elottomuutta ja väsymyksen merkkejä vastaan. Tuote vähentää iholta juonteita ja stressin näkyviä merkkejä.
Käyttö: Levitä iltaisin puhdistetulle kasvojen ja kaulan iholle.
Avon Anew Vitale -yövoide, 50 ml, 24 €.

Anew Vitale -silmänympärysvoide
Tuote vähentää turvotusta silmänympärysiholla ja saa katseen näyttämään levänneeltä.
Käyttö: Levitä varovasti ylä- ja alaluomelle aamuin illoin.
Avon Anew Vitale -silmäympärysvoide, 15 ml, 18 €.

Anew Vitale -puhdistusgeeli
Virkistävä puhdistusgeeli poistaa kasvoilta lian ja epäpuhtaudet jättäen ihon pehmeäksi, sileäksi ja kirkkaan puhtaaksi.
Käyttö: Purista pieni määrä tuotetta kosteisiin kämmeniin, vaahdota ja huuhtele.
Avon Anew Vitale -puhdistusgeeli, 125 ml, 10 €.

“Nopeatahtinen elämäntyyli, vaativa aikataulu ja lukuisat muut tekijät aiheuttavat stressiä, joka alkaa näkyä kasvojen iholla erityisesti 25 ikävuoden jälkeen. ANEW Vitale -ihonhoitosarjan sisältämät tehokkaat ravintoaineet taistelevat ikääntymistä vastaan ja saavat ihon näyttämään aina raikkaalta ja energiseltä,” kertoo Anthony Gonzalez, vastaava johtaja Avonin ihonhoitotuotteiden kehitys- ja tutkimusosastolta.

Lisätiedot ja viestintä: PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
                                  Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
                                  Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Myynti: Avon-tuotteet ovat saatavana Avon-konsulttien kautta sekä Internetistä www.avon.fi