AVON CITY RUSH FOR HER -UUTUUSTUOKSU VAHVALLE JA URBAANILLE NAISELLE

– Upea Milla Jovovich tuoksukampanjan kasvona

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Avonin uutuustuoksu City Rush for Her on vahvan citynaisen tuoksu. City Rush -tuoksussa kiteytyvät lanseerauskampanjan kasvon, näyttelijä-malli Milla Jovovichin ominaisuudet: tyylikkyys, itsevarmuus ja urbaanius. City Rush for Her -hajuvedestä nousevat tumma luumu ja musta daalia sekä runsaat kashmir-puun aromit.

Avonin itämaiset kukkaistuoksut hurmaavat
Avon
City Rush for Her -uutuustuoksu aukenee mystisen tummien aromien kautta pehmeään itämaiseen puuntuoksuun. Latvatuoksuna voi aistia muratin, freesian ja tumman luumun aromeita, sydäntuoksusta nousevat puolestaan ruusu, musta daalia ja orkidea. Sydäntuoksua vahvistavassa juurituoksussa tuoksuvat mintun sukuiset yrtit, myski ja puuterimainen kashmir-puu. Eleganttia uutuustuoksua voi levittää vartalolle myös kosteuttavana City Rush -vartaloemulsiona ja vienomman tuoksun saa käyttämällä pelkkää tuotesarjan suihkugeeliä.

– City Rush on hienostunut tuoksu, joka ilmentää naisen luonnollista salaperäisyyttä ja aistikkuutta. Tämä tuoksu saa minut tuntemaan itseni itsevarmaksi ja seksikkääksi, naiseksi joka pystyy mihin vain. Olen ylpeä saadessani työskennellä Avonin kaltaisen, naisten puolestapuhujana tunnetun brändin kanssa, kertoo Milla Jovovich, näyttelijänä ja mallina tunnettu City Rush -tuoksun kasvo.

Toinen itämainen kukkaistuoksu, Avon Infinite Moment, on perinteisemmän naisen valinta. Mustaherukan aromit yhdistettynä mehukkaaseen vadelmaan ja kukkaistuoksuihin tekevät hajuvedestä lämpimän ja romanttisen. Infinite Momentin latvatuoksu avautuu mustaherukan, vadelman ja orvokin aromeilla. Noin kymmenen minuutin jälkeen sydäntuoksu paljastaa orkidean, jasmiinin ja hinoki-puun vivahteet. Hajuvesi asettuu lopulta patsulin, tonkapapujen ja vaniljan tuoksuihin.

Tuoksun rakenne

• Latvatuoksun tuntee ensimmäisenä suihkautettuaan hajuvettä. Latvatuoksu hälvenee iholta noin viiden tunnin kuluttua.
  • Sydäntuoksu sekoittuu ihon omaan ominaistuoksuun, jonka vuoksi se on jokaisella erilainen. Sydäntuoksu tulee esille vasta noin 10 minuutin kuluttua hajuveden laittamisesta.
  • Juurituoksu vahvistaa sydäntuoksua ja saa sen kestämään pidempään. Juurituoksusta nousevat tyypillisesti esiin myskiset aromit

Avon City Rush Eau de Toilette -hajuvesi, 50 ml, ovh. 35 €
Avon Infinite Moment Eau de Toilette
-hajuvesi, 50 ml, ovh. 30 €