AVON INFINITE MOMENT -UUTUUSTUOKSU – TÄYDELLINEN ROMANSSI TUOKSUN MUODOSSA

Maailman suurin kauneusalan suoramyyntiyritys Avon lanseeraa uuden Infinite Moment -hajuveden. Japanilaisvaikutteisen tuoksun pääosassa on orkidean, hinoki-puun ja tonkapapujen aromit. Tuoksun on kehitellyt Givaudan-hajuvesivalmistajan parfymööri Christophe Raynaud. Ranskalainen Givaudan-parfyymitalo on yksi maailman suurimmista hajuvesivalmistajista. Raynaud halusi pullottaa täydellisen romanssin ja siitä syntyi Infinite Moment.

Itämainen kukkaistuoksu
Avonin uusi hajuvesi yhdistää perinteet nykyaikaan. Japanilaisen hinoki-puun tuoksu kuvastaa perinteitä. Mustaherukan aromit yhdistettynä mehukkaaseen vadelmaan, romanttisiin kukkaistuoksuihin ja vaniljaan kuvastavat nykyaikaa. Aistikkaan naisellinen hajuvesi on sekä raikas että lämmin.

Infinite Momentin latvatuoksu avautuu mustaherukan, vadelman ja orvokin aromeilla. Noin kymmenen minuutin jälkeen sydäntuoksu paljastaa orkidean, jasmiinin ja hinoki-puun vivahteet. Hajuvesi asettuu lopulta patsulin, tonkapapujen ja vaniljan tuoksuihin.

Tuoksuinspiraatio japanilaisesta temppelistä

Ajatus Infinite Moment -hajuvedestä syntyi parfyrmööri Christophe Raynaudin ollessa matkalla Japanissa.

– Kun lämpimänä kesäiltana kiipesin temppeliin, ilmassa leijuva makea tuoksu huumasi minut. Temppeleiden rakennusaineena käytetyn hinoki-puun aistikas ja vangitseva haju sekoittui harmonisella tavalla makeiden suitsukkeiden tuoksuun. Kauempaa leijailevat yöllä kukkivien kasvien tuoksut lisäsivät sekoitukseen salaperäisen ja houkuttelevan lisävärinsä, Raynaud muistelee.

Infinite Moment -hajuvesipullon muotoilu on saanut inspiraationsa rakkaudesta. Pullon kaulan kierteet ja pullon ympärille kiertynyt teksti symbolisoi kahden ihmisen välistä rakkautta ja sitoutumista.

Latvatuoksu: mustaherukka, vadelma ja orvokki. Sydäntuoksu: orkidea, jasmiini ja hinoki-puu. Juurituoksu: patsuli, tonkapavut ja vanilja.

Avonin Infinite Moment -hajuveden keulakuvana toimii ukrainalainen pop-laulaja ja tv-persoona Vera Brezhneva.

Tuoksuvalinnan ABC
• Valitse käyttötarkoitus: arkeen, iltaan vai juhlaan?
• Testaa ensin, älä osta tuoksua vain alkutuoksun perusteella.
• Mieti, mihin vuodenaikaan tuoksu sopii?
• Muista, että ihon laatu ja lämpötila vaikuttavat tuoksuun. Rasvaisella iholla tuoksu on voimakkaampi kuin kuivalla iholla.

Tuotetiedot: Avon Infinite Moment Eau de Toilette -hajuvesi, 50 ml, 19,90 €.

Lisätiedot ja viestintä: PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Hanna Johnson, hanna.johnson@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet
Myynti: Avon-tuotteet ovat saatavana Avon-konsulttien kautta sekä internetistä www.avon.fi