Avon Instinct -tuoksu vapauttaa villit aistit

– Upea näyttelijä Megan Fox tuoksukampanjan kasvona

Avonin uutuustuoksu Instinct on kiehtovan, seksikkään ja voimakastahtoisen naisen tuoksu. Avon Instinct -tuoksussa kiteytyvät tuoksun keulakuvan näyttelijä Megan Foxin ominaisuudet: rohkeus, aistikkuus ja viettelevyys. Tuoksusta voi aistia säkenöivän tähtihedelmän, eksoottisen kamelian ja houkuttelevan santelipuun. Näyttävä pullo kruunaa tuoksuelämyksen.

(Painolaatuiset kuvat ja pdf-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Avon Instict -tuoksu on vanginnut naisen villin aistikkuuden ja hetken, jolloin estot katoavat ja tunteet ottavat vallan. Tuoksu vapauttaa alkukantaiset aistit ja muistuttaa juovuttavasta hetkestä, jolloin kemiat kohtaavat. Latvatuoksusta voi aistia raikkaan tähtihedelmän, sydäntuoksusta huumaavan kameliankukan ja juurituoksusta sensuellin santelipuun.

– Avon Instinct on tuoksu naisille, jotka ovat sinut seksikkyytensä kanssa ja ovat itsevarmoja sekä tuntevat itsensä kauniiksi. Olen iloinen saadessani työskennellä Avonin kanssa, sillä olen aina arvostanut brändiä, kertoo näyttelijä Megan Fox, joka on Avon Instinct -tuoksun kasvo.

Megan Fox on yhdysvaltainen näyttelijä, joka on tunnettu rooleistaan toiminta-, kauhu- ja komediaelokuvissa. Hän on työskennellyt yhdessä lukuisten palkittujen näyttelijöiden, ohjaajien ja tuottajien kanssa. Avon Instinct -kampanjan kuvissa Megan Fox nähdään yhdessä brasilialaisen mallin Marlon Teixeiran kanssa. Fox kuvaa nyt kesällä 2014 julkaistavaa Ninja Turtles -elokuvaa.

Avon Instinct -hajuvesi, 50 ml, 36 €

Lisätiedot ja viestintä:
PR- ja viestintätoimisto Soprano Promode Oy, puh. 09 170 070

Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Kuvamateriaali: kuvapankki.soprano.fi, salasana: media, käyttäjätunnus: media

Myynti:
Avon-tuotteet ovat saatavana Internetistä www.avon.fi sekä Avon-konsulttien kautta.

Asiakaspalvelu (09) 6850 9494

Avon on maailman johtava kauneustuotteiden suoramyyntiyritys, jonka vuosiliikevaihto on 10 miljardia dollaria. Avon markkinoi tuotteitaan yli 100 maassa 6,5 miljoonan itsenäisen kauneuskonsultin välityksellä. Suomessa Avon aloitti toimintansa huhtikuussa 2005, ja se myy korkealaatuisia kosmetiikkatuotteitaan internetissä: www.avon.fi