AVON LANSEERAA ENSIMMÄISENÄ MAAILMASSA A-F33 -MOLEKYYLIÄ SISÄLTÄVÄT KASVOJENHOITOTUOTTEET

Anew Clinical Pro Line Corrector – Uuden sukupolven tapa ehkäistä ryppyjä

(Linkit PDF-muotoiseen tiedotteeseen ja painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa.)

Anew Clinical Pro Line Corrector -kasvojenhoitotuotteet sisältävät ensimmäisenä maailmassa A-F33 -molekyyliä, joka vapauttaa ja vähentää kollageenitukoksia. Juonteiden vastaisessa taistelussa ovat mukana silottava hoito kasvoille sekä silmänympärysiholle.

Amino-Fill 33 -teknologian sisältävät Anew Clinical Pro Line Corrector -tuotteet on kehitetty tasoittamaan näkyvästi ryppyjä*. Tuotteiden sisältämä A-F33 toimii aivan uudella tavalla verrattuna aikaisempiin ikääntyvän ihon tuotteisiin ja mullistaa näin anti-aging -hoitotuotteet. Tuotteet ovat saaneet inspiraationsa tutkimuksesta, jossa tutkittiin solujen molekyylejä, jotka estävät proteiinituotannon. Tutkimus osoitti, että A-F33 estää kollageenitukkeumia tehokkaasti ja tehostaa kollageenin tuotantoa. Lopputuloksena Anew Clinical Pro Line Corrector -tuotteet täyttävät ryppyjä, vähentävät niiden syvyyttä, pituutta ja määrää. 100 % naisista huomasi ohuiden juonteiden vähentyneen**. Syvät rypyt alkoivat hävitä jo yhden viikon käytön jälkeen. Tuotteet ovat tarkoitettu yli 35-vuotiaille.

– A-F33 -molekyyli toimii hiljattain löydetyn vaikutustavan mukaan, joka on täysin erilainen kuin johtavien aineiden, retinolin ja AHA-happojen toimintatapa. Se on suunniteltu pysäyttämään kollageenikertymät ja auttamaan sen lisätuotannossa, dermatologi ja Avonin konsultti Cheryl Karcher kertoo.

Avon on tuonut ensimmäisenä markkinoille A-F 33 -molekyyliä sisältäviä tuotteita, joita on toistaiseksi saatavilla ainoastaan Avonin kautta.

Anew Clinical Pro Line Corrector -ryppyjä silottava hoito kasvoille

Ihotautilääkärien testaama ja allergiatestattu seerumi on koostumukseltaan kevyt ja helposti imeytyvä. Tuoksu on erittäin mieto.

KÄYTTÖ: Seerumi levitetään puhdistetulle kasvojen ja kaulan iholle yksin tai voiteen alle. Tuote sisältää retinolia, mikä saattaa lisätä ihon aurinkoherkkyyttä. Tuotteen käytön yhteydessä ja viikko hoidon jälkeen suositellaan käytettäväksi aurinkosuojatuotteita ja välttämään auringossa oleskelua.

Tuotetiedot: Anew Clinical Pro Line Corrector -ryppyjä silottava hoito kasvoille, 30 ml/31 €

Anew Clinical Pro Line Corrector -silmänympäryshoito

Silottava silmänympäryshoito tasoittaa näkyvästi ohuita juonteita ja silmäkulmien ryppyjä.

KÄYTTÖ: Tuote levitetään yläluomelle, silmän alle ja silmäkulman rypyille aamuin illoin.

Tuotetiedot: Anew Clinical Pro Line Corrector -silmänympäryshoito, 15 ml/20 €

* 8 viikon kuluttajatutkimus, jossa 142 osanottajaa.
* * perustuu kahden viikon mittaiseen kliiniseen tutkimukseen.

Lisätiedot ja viestintä: PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Myynti: Avon-tuotteet ovat saatavana Avon-konsulttien kautta sekä Internetistä www.avon.fi