Avon Mega Effects -ripsivärin innovatiivinen harja tavoittaa jokaisen ripsen

Avon Mega Effects -ripsivärin täysin uudenlaisen Wonderbrush-harjasosan ansiosta väriä voi levittää ripsiin 12 eri kulmasta. Kuuden vuoden, 2000 naisen ja 5000 tunnin suunnittelun tuloksena kehitetty Mega Effects -ripsiväri saa ripset näyttämään dramaattisen tuuheilta, tummilta ja entistä pidemmiltä.

(Painokelpoiset kuvat ja ja pdf-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Avon Mega Effects -ripsiväri
Innovatiivinen Wonderbrush-harja näyttää täysin erilaiselta verrattuna aikaisempiin ripsiväriharjoihin. Harjaa voidaan taivuttaa eteen ja taaksepäin. Sen vuoksi sitä voi käyttää 12 eri kulmasta. Se ulottuu jokaiseen ripseen tyvestä kärkiin – silmän sisänurkasta ulkonurkkaan. Väri levitetään alhaalta ylöspäin, jolloin ripset taipuvat samalla. Wonderbrush-harjan ansiosta ripset näyttävät 40% tuuheammilta ja pidemmiltä verrattuna perinteisesti käytettyihin ripsiväreihin. Mega Effects -ripsiväri pysyy siistinä ripsillä 24 tunnin ajan. Ripsivärin ainutlaatuinen koostumus hylkii kosteutta, eikä varise tai tahraa.

Käyttö: Kääntele harjaa pakkauksen sisällä sivulta sivulle, jotta väri tarttuu harjaan. Käännä harja haluttuun kulmaan ja levitä väriä juurista ripsien kärkiin. Jos haluat harjaan lisää väriä, aseta se säiliöön ja purista kevyesti säiliön pohjasta.

Avon Mega Effects-ripsiväri , 9 ml, 19 €.

Lisätiedot ja viestintä:
PR- ja viestintätoimisto Soprano Promode Oy, puh. 09 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Myynti:
Avon-tuotteet ovat saatavana Avon-konsulttien kautta sekä Internetistä www.avon.fi

Asiakaspalvelu (09) 6850 9494

Avon on maailman johtava kauneustuotteiden suoramyyntiyritys, jonka vuosiliikevaihto on 11 miljardia dollaria. Avon markkinoi tuotteitaan yli 100 maassa 6,5 miljoonan itsenäisen kauneuskonsultin välityksellä. Suomessa Avon aloitti toimintansa huhtikuussa 2005, ja se myy korkealaatuisia kosmetiikkatuotteitaan internetissä: www.avon.fi