Avon Ultra Color Absolute -huulipuna luomoaviin suukkoihin

Avonin uuden Ultra Color Absolute -huulipunan värivalikoimassa on 20 houkuttelevaa sävyä. Hoitavan koostumuksen ansiosta Ultra Color Absolute -huulipuna hemmottelee huulia ja antaa niille kaunista voidemaista väriä.

(painokelpoiset kuvalinkit ovat viestin lopussa)

Avon Ultra Color Absolute -huulipuna sisältää E- ja C-vitamiinia sekä kollageenia, jotka yhdessä hoitavat ja kosteuttavat huulia. Voidemainen koostumus tekee huulista ihanan pehmeät ja kimmoisat. Huulet ovat välittömästi täydellisen kauniit. Avon Ultra Color Absolute -huulipunasta on saatavilla 20 keskipeittävää väriä. Huulipuna sisältää aurinkosuojakertoimen 20.

Saatavilla 20 värisävyä:
Natural Flush, Pink Renewal, Pure Peony, Radiant Poppy,  Tender Mauve,  Fresh Fig,  Tea Rose, Plush Plum,  Radiant Raisin, Creamy Melon, Soft Coral, Caring Coral, Gorgeous Guava, Red Velvet, Lovely Cherry, Bare Ruby, Rich Merlot, Caramel Comfort, Warm Honey ja  Coffee Créme.

Avon Ultra Color Absolute -huulipuna, 3,6 g, 9 €. Myynnissä tammikuussa 2014.

Lisätiedot ja viestintä:
PR- ja viestintätoimisto Soprano Promode Oy, puh. 09 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Myynti:
Avon-tuotteet ovat saatavana Avon-konsulttien kautta sekä Internetistä www.avon.fi

Asiakaspalvelu (09) 6850 9494

Tietoa Avonista
Maailman johtava kosmetiikkatuotteiden suoramyyjä Avon toimii yli 100 maassa. Avonin liikevaihto on yli 11 miljardia dollaria. Yli 6 miljoonaa itsenäistä Avonin kauneuskonsulttia maailmanlaajuisesti hyödyntää Avonin tarjoamaa ansaintamahdollisuutta.
Avonin tuotteet
Avon tarjoaa asiakkailleen innovatiivisia, laadukkaita tuotteita kilpailukykyiseen hintaan. Valikoimis­tamme löytyy meikkituotteita, tuoksuja, ANEW- ja Skin So Soft -ihonhoitotuotteita sekä Advance Techniques -hiustenhoitotuotteita. Lisäksi Avonin valikoimissa on  wellness-tuotteita, koruja ja asusteita. Avonin tuotteita voi ostaa itsenäisiltä kauneuskonsulteilta,  joihin voi ottaa yhteyttä kotisivujen kautta:
www.avon.fi
Avon ja hyväntekeväisyys
Avon tukee naisille tärkeille asioita keräten varoja Rintasyöpäkampanjalle ja kotiväkivaltaa vastaan. Avon on kerännyt jo yli 800 miljoonaa dollaria ja kuuluu näin maailman suurimpiin naisten hyväntekeväisyysohjelmien tukijoihin.Vuonna 2012 Avonin Rintasyöpäkampanja täytti 20 vuotta. Suomessakin vuonna 2005 aloitettu kampanja on kerännyt 58 maassa yli 740 miljoonaa dollaria tehden Avonista näin rintasyöpä­kampanjoiden laajimman yritystukijan. Suomessa Avon on kerännyt yhteensä yli 400 000 euroa. Keräyksen tulot lahjoitetaan Suomen Syöpäsäätiölle joka tukee kotimaista rintasyöpätutkimusta sekä sairastuneille ja heidän läheisilleen tarjottavaa maksutonta neuvontaa.Avon Suomi on lahjoittanut 4665 euroa Naisten Linjalle, joka on yhteistyökumppanimme kampanjassa kotiväkivaltaa vastaan. Naisten Linja on valtakunnallinen maksuton neuvonta- ja tukipuhelin kaikille väkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille naisille ja tytöille sekä heidän läheisilleen.

Löydät lisää tietoa Avon Suomen toiminnasta osoitteesta www.avon.fi. Katso myös Avonin Facebook-sivuja www.facebook.com/Avonfi