AVONIN AURINKOTUOTTEILLA KAUNIS RUSKETUS TURVALLISESTI

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Avonin kattavasta aurinkotuotevalikoimasta löytyy tehokasta suojaa niin aikuisille kuin lapsille. UV‐säteilyn sietoaika riippuu ihotyypistä sekä auringonsäteilyn voimakkuudesta. Avonin aurinkosarjasta löytyy oikea tuote jokaiseen auringonottohetkeen.

Avon Anew Solar Advance -tuotteet suojaavat UV‐säteilyltä ja ehkäisevät ikääntymisen ensi merkkejä
Auringolle altistuminen voi nopeuttaa ihon ikääntymistä. UV-säteet tunkeutuvat ihon pintaan vaurioittaen DNA:ta ja luoden vahingollisia superoksidi-radikaaleja, jotka hyökkäävät ihosoluja vastaan aiheuttaen ihon ikääntymistä ja jopa syöpää. Avon Anew Solar Advance -tuotteissa on käytetty RepairShield-teknologiaa, joka auttaa lisäämään ihon omia antioksidantteja taistelussa vapaita radikaaleja vastaan.

Sarja sisältää Anew Solar Advance -balsamin auringonoton jälkeen, Anew Solar Advance -aurinkosuojavoiteen kasvoille SPF 50, Anew Solar Advance -aurinkosuojavoiteen vartalolle SPF 30 ja Anew Solar Advance -aurinkosuojavoiteen silmänympärysalueelle ja huulille SPF 30. Kaksoistuote Avon Anew Solar Advance -aurinkosuojavoide silmänympärysalueelle ja huulille kirkastaa silmänympärysihoa ja silottaa silmäkulmien juonteita. Sävyttävä huulikiilto puolestaan kosteuttaa, pehmentää ja antaa huulille luonnollisen värin. Kaikki Anew Solar -tuotteet ovat saaneet The Skin Cancer Foundation* -suositusmerkin. Aurinkovoiteet ovat vedenkestäviä jopa 80 minuutin vesiaktiviteetin ajan, ja ne antavat laajan UVA/UVB -suojan. Tuotteet on dermatologisesti testattu.

Avon Sun -tuotesarjan avulla saat kauniin ja turvallisen rusketuksen

Avonin Sun-tuoteryhmä tarjoaa aurinkosuojavoiteita niin aikuisille kuin lapsille. Lisäksi saatavana on myös after sun -tuotteita ja itseruskettavia voiteita. Aurinkosuojasuihkeiden ja -voiteiden SPF-suojakertoimet ovat SPF 6, 15, 20, 25, 30 ja 50. Esimerkiksi väritön ja tahmaamaton Avon Sun – nopeasti kuivuva kirkas suihke SPF 20 levittyy helposti ja nopeasti iholle.

Itseruskettavien tuotteiden käyttö on suosittua, kun halutaan näyttää päivettyneeltä, mutta välttyä UV‐säteilyltä. Esimerkiksi Sun Magic Tan -emulsion avulla saa kauniin päivetyksen ilman auringonoton vaaroja. Miellyttävän tuoksuinen Avon Sun Magic Tan -emulsio kasvoille ja vartalolle sisältää kookospähkinän öljyä, manteliöljyä, kaakaovoita ja aloe veraa. Voide antaa luonnollisen näköisen, kultaisen rusketuksen, joka sulautuu omaan ihonsävyyn. Helposti imeytyvä voide ei tahraa, ja se tekee ihosta pehmeän, sileän ja kimmoisan. Tuote kosteuttaa ihoa jopa kahdeksan tuntia levityksen jälkeen.

Avon Sun Kids -voiteet suojaavat perheen pieniä vesipetoja

Hellävarainen, vettä tehokkaasti hylkivä Avon Sun Kids -monivitamiini-aurinkovoide SPF 50 antaa tehokasta suojaa aurinkoherkälle lapsen iholle. Voide sisältää monivitamiiniyhdistelmän, joka sisältää kosteuttavaa pantenolia ja rauhoittavaa aloeuutetta. Muita Avonin lasten aurinkotuotteita ovat Avon Sun Kids – vesimelonilta tuoksuva aurinkovoide ja turkoosinvärinen, vettä hylkivä aurinkosuihke lapsille.

*The Skin Cancer Foundation: http://www.skincancer.org/

Tietoa auringon ultraviolettisäteilystä:

UVB-säteet
toimivat vain ihon pinnalla. Ne saattavat aiheuttaa punoitusta ja palamista. Jos iho on palanut auringossa monta kertaa, se on alttiimpi melanooman muodostumiselle. Jotta iho saisi tehokasta suojaa, sitä tulee suojata sekä UVB- että UVA-säteiltä.

SPF-suojakerroin
määrittelee UVB-säteiden vastaisen suojan tason. Se kertoo, kuinka paljon kauemmin voit viettää auringossa aikaa aurinkosuojan kanssa kuin ilman sitä.

UVA-säteet
tavoittavat hypodermiksen eli ihonalaiskudoksen tuhoamalla kollageeni- ja elastiinikuituja. Emme tunne niiden vaikutusta iholla. Ne vaikuttavat ihon ennenaikaiseen vanhentumiseen.

PA-faktori
kertoo UVA-suojan tason. Saadaksesi parhaan mahdollisen suojan näitä säteitä vastaan, valitse PA+++.

Avon Anew Solar Advance -aurinkosuojavoide silmänympärysalueelle ja huulille SPF 30, 2x5 ml, 22 €
Avon Sun - nopeasti kuivuva kirkas suihke SPF 20, 150 ml, 13,50 €
Avon Sun Magic Tan -emulsio, 150 ml, 11 €
Avon Sun Kids -monivitamiini-aurinkovoide SPF 50, 75 ml, 13 €