AVONIN SOLUTIONS-SARJAN SELLULIITTITUOTTEILLA KAUNIS JA TASAISEMPI IHO KESÄKSI

(Linkit painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa)

Avon lanseeraa uuden Solutions Body -selluliittisarjan, jonka tuotteet auttavat vähentämään selluliittia. Tuotesarjan tuotteet muun muassa muotoilevat ja kiinteyttävät ongelma-alueita. Lisäksi valikoima sisältää myös arpijuovia vähentävän voiteen ja rintoja kohottavan ja kiinteyttävän emulsion. Selluliittituotteiden avulla voi kohdata kesän itsevarmasti, kun iho on kaunis ja sileämpi kuin aikaisemmin.

Vähennä appelsiini-ihoa
Avonin raikkaan tuoksuinen Cellu-Defy -selluliittiemulsio kiihdyttää rasvanpolttoa. Jäljitelmäiholle tehdyn testitutkimuksen mukaan emulsio tehostaa kehon luonnollista kykyä polttaa rasvaa jopa kolminkertaisesti. Rasvanpolttoteho perustuu karambola-hedelmäyhdistelmään. Karambola on Kaakkois-Aasiasta peräisin oleva trooppinen hedelmä, joka on tehokas rasvanpolttaja. Tuote imeytyy nopeasti, eikä se jätä ihoa tahmeaksi. Solutions Body Cellu-Defy -selluliittiemulsio 150 ml, 22 €.

Omena päivässä pitää arpijuovat loitolla

Granaattiomenauutetta sisältävä Stretchmark 24 -arpijuovahoito häivyttää vartalon harmillisia venytysjuovia, kuten raskausarpia. Tuote on kehitetty käyttäen omenanjuuriuutetta ja fytolia. Fytoli saadaan pääasiassa kasvilähteistä. Se parantaa verenkiertoa, tasoittaa ihonsävyä ja tehostaa rasvan hajottamista. Omenauute sisältää runsaasti antioksidantteja, jotka rajoittavat vapaiden radikaalien toimintaa ja parantavat näin ihon luontaista uusiutumiskykyä. Solutions Body Arpijuovia vähentävä hoito 200 ml, 22 €.

Selluliitti sileäksi oliiviöljyn avulla
Tri-Roller-selluliittihoito sisältää puhdistettua oliiviöljyä, joka on peräisin Toscanan kukkuloilta. Oliiviöljy aktivoi ihon elastiinin tuotantoa, mikä silottaa ihoa. Tri-rollerball-hieroja aktivoi mikroverenkiertoa ja siten vähentää selluliitin muodostumista. Avonin teettämän kyselytutkimuksen mukaan naisista yhdeksän kymmenestä oli sitä mieltä, että selluliitti tuntui ja näytti sileämmältä kahden viikon Tri-Roller-selluliittihoidon käytön jälkeen*. Tri-Rollerball-päätä hierotaan suoraan ihon ongelma-alueille. Solutions Body Tri-Roller-selluliittihoito 150 ml, 22 €. * Neljäviikkoiseen kuluttajatutkimukseen (10-023) osallistui 147 henkilöä

Kiinteämmät rinnat granaattiomenauutteen avulla

Liquid Bra -hoitava geeli kohottaa ja kiinteyttä rintoja. Ylellinen emulsio toimii näkymättömänä rintaliivinä tukien povea koko päivän ajan. Aurinkoisesta Kaliforniasta peräisin oleva granaattiomena on tunnettu antioksidanttisista ominaisuuksistaan. Se sisältää runsaasti polyfenoleita ja vitamiineja, jotka uudistavat ihoa ja suojaavat sen elastiinia, jota tarvitaan säilyttämään ihon kiinteyttä ja kimmoisuutta. Tuotetta hierotaan rintoihin aamuisin. Solutions Body Liquid Bra -hoitava geeli 150 ml, 17 €.

Hoikemmat reidet perillauutteella

Japanilainen perillayrtti sisältää runsaasti Omega-3-rasvahappoja, jotka kiihdyttävät aineenvaihduntaa. Yrtti auttaa ehkäisemään uusien selluliittimuhkuroiden muodostumista. Voide vähentää selluliitin näkyvyyttä tasoittamalla ja kiinteyttämällä ihoa. Solutions Body Cellu-Sculpt kiinteyttävä ja muotoileva selluliittivoide 200 ml, 22 €.

Tuotetiedot: Avon Solutions Body Cellu-Defy -selluliittiemulsio 150 ml, 22 €; Solutions Arpijuovia vähentävä hoito 200 ml, 22 €; Solutions Body Tri-Roller-selluliittihoito 150 ml, 22 €; Solutions Body Liquid Bra -hoitava geeli 150 ml, 17 € ja Solutions Body Cellu-Sculpt kiinteyttävä ja muotoileva selluliittivoide 200 ml, 22 €.

Lisätiedot ja viestintä: PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070. Hanna Johnson, hanna.johnson@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali, Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet
Myynti: Avon-tuotteet ovat saatavana Avon-konsulttien kautta sekä internetistä www.avon.fi
Kuluttajatiedustelut: Asiakaspalvelu (09) 6850 9494

Avon on maailman johtava kauneustuotteiden suoramyyntiyritys, jonka vuosiliikevaihto on 11 miljardia dollaria. Avon markkinoi tuotteitaan yli 100 maassa 6,4 miljoonan itsenäisen kauneuskonsultin välityksellä. Suomessa Avon aloitti toimintansa huhtikuussa 2005, ja se myy korkealaatuisia kosmetiikkatuotteitaan internetissä: www.avon.fi