Avonin uuden Ignite-meikkisarjan värit hehkuvat täyteläisinä

Avonin uusi Ignite-meikkisarja hyödyntää True Color -teknologiaa, jonka vuoksi meikkien värit ovat täyteläisiä, kirkkaita ja kestäviä. Ignite-meikkisarjaan kuuluvat luomivärit, huulimeikit ja rajauskynät, joista kaikista on saatavilla runsaasti eri värejä.

(Painokelpoiset kuvat ja ja pdf-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Avon Ignite -meikkisarjan tuotteissa on hyödynnetty True Color -teknologiaa. Uusi teknologia vapauttaa värin levityksen yhteydessä pigmenttihiukkasia. Tämän ansiosta väri pysyy pitkään täyteläisenä ja kirkkaana. Ignite-meikkisarjan huulimeikeissä on käytetty sheavoita, omega-öljyä, pohjoisia marjoja sekä E-vitamiinia, jotka ravitsevat ja kosteuttavat huulia.

Ultra Color -huulipuna
Huulipuna on True Color -teknologian ansiosta kestävä ja väri pysyy täyteläisenä ja kirkkaana. Uudistuneessa pakkauksessa värisävy näkyy hylsyn päästä. Saatavilla 35 eri sävyä.

Avon True Color -huulipuna, 3,6 g, 10 €.

Ultra Glazewear -huulikiilto
Huulikiillossa on runsas kiilto ja täyteläinen sävy. Runsas väri on kevyen tuntuinen huulilla ja helppo levittää. Saatavilla 16 eri sävyä.
Avon Ultra Glazewear -huulikiilto, 6 ml, 10,50 €.

Ultra Glimmerstick -huultenrajauskynä
Automaattirajauskynä on helppokäyttöinen ja sen väri pysyy pitkään siistinä. Saatavilla seitsemän eri sävyä.

Avon Ultra Glimmerstick -huultenrajauskynä, 0,28 g , 9 €.

True Color -luomiväri
Luomivärissä on runsaasti pigmenttiä ja värit toistuvat luomilla yhtä voimakkaina kuin rasiassa. Silkkinen koostumus levittyy yhdellä sipaisulla. Luomivärikvartetissa on numeroidut sävyt 1-4 helpottamassa meikin tekoa. Luomivärikvartetista on saatavilla 12 eri sävyistä palettia ja luomiväriduosta seitsemän erilaista vaihtoehtoa.

Avon True Color -luomiväriduo, 3,6 g, 13,50 €. Avon True Color -luomivärikvartetti, 5,6 g, 16 €.

Kohl -rajauskynä
Rajauskynä rajaa silmät näyttävästi ja pysyy hyvin luomilla. Kynän toisessa päässä olevan applikaattorin avulla on helppo häivyttää rajauksia tarvittaessa. Saatavilla neljä eri sävyä. Avon Kohl -rajauskynä, 1,08 g, 9 €.

Lisätiedot ja viestintä:
PR- ja viestintätoimisto Soprano Promode Oy, puh. 09 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Myynti:
Avon-tuotteet ovat saatavana Avon-konsulttien kautta sekä internetistä www.avon.fi

Asiakaspalvelu (09) 6850 9494

Avon on maailman johtava kauneustuotteiden suoramyyntiyritys, jonka vuosiliikevaihto on 11 miljardia dollaria. Avon markkinoi tuotteitaan yli 100 maassa 6,4 miljoonan itsenäisen kauneuskonsultin välityksellä. Suomessa Avon aloitti toimintansa huhtikuussa 2005, ja se myy korkealaatuisia kosmetiikkatuotteitaan internetissä: www.avon.fi