Avonin uudet E-Defence -kasvojenhoitotuotteet suojaavat ihoa

Anew Clinical E-Defence -sarja suojaa ihoa ympäristön ikääntymistä aiheuttavilta vaikutuksilta

Anew Clinical E-Defence -kasvojenhoitotuotteet sisältävät SmartRepair -teknologian, joka on suunniteltu tehostamaan terveiden ihosolujen toimintaa niin, että ne tukevat vaurioituneiden solujen korjaantumista. Sarjan tuotteet suojaavat ihoa ympäristön haittavaikutuksilta. Nuorekkaamman ja terveemmän ihon puolesta taistelevat suojaava päiväemulsio ja korjaava yövoide.

(Painokelpoiset kuvat viestin lopussa)

SmartRepair -teknologian sisältävät Anew Clinical E-Defence -sarjan tuotteet hoitavat, korjaavat ja suojaavat ihoa. Tuotesarja parantaa ihon sävyä sekä häivyttää pigmenttiläiskiä. E-defence -sarjan päiväemulsio suojaa ihoa ja tekee juonteista sekä pigmenttimuutoksista huomaamattomampia. Yövoide tasoittaa ihon epätasaista väriä, sekä pitää sen samalla kosteutettuna. Kliinisesti testattu hellävarainen ja hajusteeton hoitosarja sopii myös herkälle iholle ja kaikenikäisille aikuisille.

Anew Clinical E-Defence -päiväemulsio
Hellävarainen ja kaikille ihonsävyille sopiva emulsio on koostumukseltaan kevyt ja helposti imeytyvä. Tuotteessa on suojakerroin 30. Tuoksu on erittäin mieto.
KÄYTTÖ: Emulsio levitetään puhdistetulle kasvojen ja kaulan iholle aamuisin.

Tuotetiedot
: Anew Clinical E-Defence -päiväemulsio, 30 ml/ 28 €

Anew Clinical E-Defence - kosteuttava yövoide
Täyteläinen ja kosteuttava yövoide ravitsee sekä kirkastaa ihon sävyä.
KÄYTTÖ: Tuote levitetään iltaisin puhdistetulle kasvojen ja kaulan iholle silmänympärysihoa välttäen.

Tuotetiedot: Anew Clinical E-Defence korjaava yövoide, 30 ml/ 28 €

Lisätiedot ja viestintä:
PR- ja viestintätoimisto Soprano Promode Oy, puh. 09 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet
Kuvamateriaali: kuvapankki.soprano.fi, salasana: media, käyttäjätunnus: media

www.facebook.com/Avonfi

Myynti:
Avon-tuotteet ovat saatavana Internetistä www.avon.fi sekä Avon-konsulttien kautta.

Asiakaspalvelu (09) 6850 9494

Avon on maailman johtava kauneustuotteiden suoramyyntiyritys, jonka vuosiliikevaihto on 11 miljardia dollaria. Avon markkinoi tuotteitaan yli 100 maassa 6,5 miljoonan itsenäisen kauneuskonsultin välityksellä. Suomessa Avon aloitti toimintansa huhtikuussa 2005, ja se myy korkealaatuisia kosmetiikkatuotteitaan internetissä: www.avon.fi

yu