BLACK HORSEA PUKINKONTTIIN: HYVIN ISTUVAA TYYLIÄ ISÄLLE, TIUKKAA ASENNETTA TEINILLE  JA HAUSKOJA KUOSEJA POJALLE

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Kotimainen Black Horse tarjoaa miesten ja poikien pehmeisiin paketteihin miellyttävän tuntuisia ja hyvin istuvia alushousuja.  Tänä jouluna pakettiin voi kääriä esimerkiksi hauskat Kaivuri-, eettiset Bambu- tai rokkihenkiset Liekit-bokserit. Kaikista malleista on saatavana myös pitkät alushousut. Black Horsen valikoimista löytyvät myös mieluisat isänpäivälahjat moneen makuun.

Hauskoja kuoseja
Black Horse tarjoaa useita vaihtoehtoja iloisista väreistä ja kuoseista pitäville. Esimerkiksi miesten punaiset BH-bokserit ja -pitkät alushousut sopivat joulun väriteemaan. Kuviollisissa alushousuissa on muun muassa Mikki Hiiri-, Teräsmies- ja Muumi-kuoseja. Pienet puuha-petet ilahtuvat myös Kaivuri-boksereista ja -pitkistä alushousuista.

Eettisiä vaihtoehtoja
Eettisyyttä arvostava voi kääriä pakettiin Black Horsen Reilun kaupan puuvillasta tai bambusta tehtyjä alushousuja. Esimerkiksi miesten ja poikien viskoosi-bambusta valmistetut Bambu-bokserit ja -pitkät alushousut ovat erittäin pehmeitä ja hengittäviä, ja ne sopivat niin kylmään kuin lämpimäänkin säähän.

Tiukkaa asennetta
Pitkä- ja lyhytlahkeisena saatavissa Black Horsen Liekit- ja Hard Drive -alushousuissa on rokkihenkistä asennetta. Sporttinen värimaailma – kirkkaanpunainen, sähkönsininen ja musta – puhuttelee myös teini-ikäisiä. Minimalistiseen makuun löytyy vaihtoehtoja Black Horsen musta-harmaa-valkoisesta Code-mallistosta.

Black Horsen tuotteet ovat lainattavissa kuvauksiin Promoden showroomista osoitteesta Unioninkatu 9, Helsinki.

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heini Kantala, heini.kantala@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Ulla-Maija Tamminen, ulla-maija.tamminen@promode.fi / tuotelainaukset

Kuvapankki:
www.nansogroup.com -> kuvapankki -> käyttäjätunnus: ngpress_fi, salasana: ngpress_fi

Nanso Group Oy, puh. 020 125 800