BLACK HORSEN KISAKALSAREISSA MM-LÄTKÄTUNNELMA ON PARHAIMMILLAAN

– Suomi kannustetaan voittoon viralliset kisakalsarit jalassa

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Suomessa ja Ruotsissa 3.–19.5. pidettävät jääkiekon MM-kisat lähestyvät ja kisahuuma kasvaa. Kotimainen klassikkomerkki Black Horse on valmistanut toistamiseen todellisille jääkiekkofaneille viralliset MM-kisakalsarit, joissa kisatunnelmaan virittäytyminen onnistuu parhaiten. Hyvin istuvat, joustavasta materiaalista valmistetut kisakalsarit takaavat miellyttävän MM-kisaelämyksen kotisohvalla – pakkauksesta voi löytyä myös yllätys, joka kiidättää lätkäfanin varsinaiseen kisakatsomoon: Black Horse -alusasuihin on laitettu koodi, jolla voi voittaa kahden hengen lippupaketin MM-otteluun.

Black Horse -kisakalsarit takaavat miellyttävän kiekkotunnelman
Black Horsen MM-kisamallisto virittää koko perheen kiekkotunnelmaan – mallistosta löytyvät sporttiset alusvaatteet miehille, pojille, tytöille ja naisille. MM-kisamallistoon kuuluu boxereita, alushousuja ja hihattomia aluspaitoja, joissa lätkätunnelma on taattu. Laadukkaasta puuvillasta ja joustavuutta tuovasta elastaanista valmistetuissa MM-kisa-alusvaatteissa on muiden Black Horse -tuotteiden tapaan panostettu istuvuuteen ja kestävyyteen, jotta kotijoukkueen kannustaminen on mahdollisimman joustavaa ja miellyttävää.

– Viime vuonna lanseeratut MM-kisakalsarit olivat erittäin suosittuja ja halusimme jatkaa perinnettä. Jääkiekon MM-kisoihin liittyvä tiivis me-henki ja kaveriporukalla järjestetyt kisakatsomot inspiroivat meitä kalsareiden tuotteistamiseen, kertoo Nanso Groupin Brand manager Pirjo Autio.

Black Horsen MM-kisamalliston päävärit ovat kirkkaat punainen, sininen ja valkoinen. Vahvat, raikkaat värit yhdistettynä kisojen tähtimäiseen logoon takaavat iloisen kisatunnelman.

MM-kisakalsarit voivat viedä kotikatsomosta kisapaikalle
Black Horsen MM-kisa -alusasuihin on laitettu koodi, jolla voi voittaa kahden hengen lippupaketin MM-otteluun. Kalsarit voivat siis kiidättää lätkäfanin kotisohvalta suoraan kisakatsomoon. Palkintoja on yhteensä 450 ja myös Facebookissa arvotaan 50 palkintoa. Black Horse –kiskalsareita voi ostaa myös verkkokaupasta osoitteesta nansoshop.com.

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Lisätiedot:
Pirjo Autio, brand manager, pirjo.autio@nansogroup.com, puh. +358 40 703 4518
www.facebook.com/BlackHorseChooseYourHorse

Nanso Group Oy, puh. 020 125 800

Nanso Group oy on suomalainen ja vastuullinen perheyritys jo neljännessä polvessa. Yritys täytti 90 vuotta vuonna 2011. Vuosikymmenten kuluessa Nanso Group on kasvanut Suomen toiseksi suurimmaksi vaateteollisuusyritykseksi. Nanso Groupin hallussa ovat luotettavat suomalaiset pukeutumisen brändit: Nanso, Finnwear, Black Horse, Vogue, Norlyn, Amar ja KS. Yritys työllistää noin 640 henkilöä. Nanso Groupin pääkonttori sijaitsee Nokialla ja sen tuotantolaitokset ovat Nokialla, Torniossa ja Tallinnassa. Yrityksen moderni logistiikkakeskus sijaitsee Hämeenlinnassa.