BRITTITAITEILIJA NATHAN WYBURN MAALAA KETSUPILLA SUOMALAISTEN KASVOKUVIA 14.-20.3. HELSINGIN NARINKKATORILLA

Felix viettää 50-vuotisjuhlavuottaan ja tuo kuuluisan ruokataiteilija Nathan Wyburnin maalaamaan ketsupilla muotokuvia viikon ajaksi Helsingin Narikkatorille Kamppiin. Taiteilija on paikalla 14.­–20.3. noin kello 11–17. Felix Goes Art -kampanjan aikana onnekkaimmat saavat itsestään taiteilijan maalaaman teoksen.

Kuluttajat, jotka haluavat tulla ikuistetuksi kuuluisan ruokataiteilijan toimesta voivat ilmoittautua mukaan kampanjan Facebook-sivulla. Omia mahdollisuuksia voi parantaa syöttämällä Felix-tuotteiden koodeja kampanjasivulla. Onnekkaimmat osallistujat saavat itsestään Nathanin maalaamaan kuvan.

Nathan Wyburnin teokset syntyvät sekä ruoka-aineista kuten Marmite-levitteestä paahtoleivillä, ketsupista, sokerista ja suklaasta että muista arkipäiväisistä materiaaleista – kynistä, lehtileikkeistä, kynttilöistä tai hammastahnasta. Hän on ikuistanut teoksissaan muun muassa herttuatar Catherinen, Lady Gagan, David Bechamin, Mona Lisan ja Marilyn Monroen. Nathan Wyburnia inspiroivat pop-taiteilijat, kuten Andy Warhol, ruokataiteilija Vic Muniz sekä fotorealistiduo Chuck Close ja Rolf Harris

Linkkejä: Kampanjan Facebook-sivut: facebook.com/SuomiFelix
Nathan Wyburnin verkkosivut: www.nathanwyburn.co.uk Youtube: www.youtube.com/user/wyzynathan

Lisätietoja: Felix Abba Oy Ab, www.felix.fi, puh. 020 785 4000 Tuoteryhmäpäällikkö Mari Johtela, mari.johtela@felixabba.fi