BULEVARDIN KLINIKKA – UUSI NIMI VIESTII TOIMINNAN LAAJENTAMISESTA

(Painokelpoiset kuvat ja pdf-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Perinteikkään Klinikka 22 -yksityislääkäriaseman ja -sairaalan nimi on muutettu huhtikuussa 2013 Bulevardin klinikaksi. Nimenmuutoksen yhteydessä sairaalan toimitilat lähes kaksinkertaistuvat ja palvelutarjontaa laajennetaan muun muassa Pohjoismaiden suurimmalla magneettikuvauslaitteella ja ensiluokkaisella personal training -klubilla.

Moderni sairaala historiallisissa toimitiloissa
Entinen Klinikka 22, nykyinen Bulevardin klinikka on suomalainen, vuonna 1986 perustettu yksityissairaala, jonka omistavat yrityksessä työskentelevät lääkärit. Klinikan suurin omistaja on sen johtava lääkäri ja toimitusjohtaja Jan Lassus. Yrityksen nykymuotoinen toiminta pohjautuu hänen isänsä Allan Lassuksen perustamaan Ars Medicina -klinikkaan, jonka toimintaan Jan Lassus lähti mukaan vuonna 2002. Vuodesta 2008 lähtien klinikka on toiminut jugend-tyylisessä sairaalarakennuksessa, johon tohtori Oskar Boije muutti sairaalansa kiinteistön valmistuttua vuonna 1911.

– Sairaalamme historiallisissa toimitiloissa on jo vuosikymmenien ajan palveltu lääkärin apua tarvitsevia suomalaisia ja kansainvälisiä asiakkaita. Nyt kun toimitilamme ja tarjontamme laajenevat merkittävästi, koimme, että samalla on aika antaa talolle sille kuuluva nimi: Bulevardin klinikka, kertoo Jan Lassus.

Bulevardin klinikan toiminta on kasvanut viime vuosina voimakkaasti, ja vuonna 2012 saavutettiin jo 30 000 vuosittaisen asiakaskäynnin raja. Keväällä 2013 Bulevardin klinikka sai käyttöönsä rakennuksen ylimmän kerroksen tilat, jolloin sairaalan toimitilat laajentuivat noin 800 neliömetrillä.

Uutuuksina magneettikuvaukset ja personal trainerin palvelut

Bulevardin klinikan erikoisaloja ovat muun muassa ortopedia, urheiluvammojen hoito, plastiikkakirurgia, esteettiset hoidot, naistentaudit, silmien sairaudet ja FemtoLasik-laserleikkaukset, työterveyshuolto sekä uusimpana lisäyksenä magneettikuvaukset.

Toimitilojen laajentumisen yhteydessä sairaalaan hankittiin uusinta huipputeknologiaa edustava Toshiba Vantage Titan 1,5T -magneettikuvauslaite. Sen suunnittelussa on panostettu mahdollisimman miellyttävään hoitokokemukseen: laitteen putki on lyhyt, kuvausaukko suurin mahdollinen ja äänenvaimennus huippuluokkaa. Magneettikuvausta käytetään tuki- ja liikuntaelimistön, pään, selän ja rintojen sisäisen rakenteen kuvantamiseen.

Huhtikuussa 2013 Bulevardin klinikan yhteyteen avataan lisäksi Elite Trainers -kuntoklubi, jossa asiantuntevat personal trainerit opastavat klubin jäseniä kaikessa kuntoiluun liittyvässä. Jäsenillä on ympärivuorokautinen pääsy klubille, jonka palveluihin kuuluvat Technogymin laitteilla varustettu kuntosali, ohjatut harjoitukset sekä infrapuna- ja höyrysaunat.

– Kuntoklubi täydentää Bulevardin klinikan tarjonnan kokonaisvaltaiseksi hoitoketjuksi, joka mahdollistaa meille yksilöllisen palvelun tarjoamisen aina leikkauspöydältä kunnon kohotukseen asti, Lassus sanoo.

Bulevardin klinikka, toimitusjohtaja Jan Lassus
puh. (09) 6811 3944, jan.lassus@bulevardinklinikka.fi
www.bulevardinklinikka.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Ulla-Maija Tamminen, ulla-maija.tamminen@promode.fi

Klinikan osoite:

Bulevardin klinikka, Bulevardi 22, 00120 Helsinki

Ajanvaraus:
Bulevardin klinikka, puh. (09) 6811 390 tai internet-ajanvaraus: www.bulevardinklinikka.fi

Bulevardin klinikka on vuonna 1986 perustettu suomalainen yksityinen lääkäriasema ja sairaala. Yritys pohjautuu perheyrittämiseen ja sen omistavat yrityksessä työskentelevät lääkärit. Bulevardin klinikalla toimii lähes 80 asiantuntijaa ja henkilöstön määrä on noin 40. Yrityksen liikevaihto vuonna 2012 oli 7,6 miljoonaa euroa.