CASIO JATKAA RED BULL RACING -F1-TIIMIN SPONSOROINTIA

Casio Computer Co., Ltd., on uudistanut sponsorisopimuksensa Red Bull Racing -F1-tiimin kanssa ja jatkaa tiimin yhteistyökumppanina kaudella 2010. Casio antaa Red Bull Racing -tiimille vahvaa tukeaan ja edistää samalla analogisten Edifice-kellojensa tunnettuutta.

Vuonna 2005 F1-sarjaan noussut Red Bull on kehittynyt viidessä vuodessa varteenotettavaksi mestaruuskilpailijaksi. Vuonna 2009 tiimillä oli kaikkien aikojen vahvin kausi. Se sai kuusi voittoa ja 16 palkintokorokesijaa sekä sijoittui valmistajien sarjassa toiseksi. Kaudella 2010 tallin kuskeina jatkavat viime vuonna MM-pisteissä toiseksi sijoittunut saksalainen Sebastian Vettel sekä neljänneksi ajanut australialainen Mark Webber. Kaudella 2010 Red Bull -kuskien ja -mekaanikkojen asuissa tulee näkymään Casion logo ensimmäisestä, 14.3.2010 Bahrainissa käytävästä, F1-osakilpailusta lähtien. Lisäksi Casio käyttää Vettelin ja Webberin sekä heidän autojensa kuvia maailmanlaajuisessa mainonnassaan vahvistaakseen Casion Edifice-brändin imagoa ja kasvattaakseen myyntiään. Casion mukaan Red Bull Racing -tiimin älykkäät ajostrategiat, poikkeuksellinen teknologiankehityskyky, nuorekas imago ja runsas energia sopivat täydellisesti heidän Edifice-konseptiinsa. Vauhtia ja moottoriurheilun energiaa ilmentävä sekä monipuolisia ajanottotoimintoja sisältävä Casio Edifice on valittu Red Bull Racing -tiimin viralliseksi kelloksi kaudelle 2010. – Olen tyytyväinen siitä, että tiimimme yhteistyö Casion kanssa jatkuu. Olemme teknologian terävintä kärkeä ja minun mielestäni on tärkeää liittoutua sellaisten brändien kanssa, jotka heijastavat tätä. Design, nopeus ja älykkyys ovat elintärkeitä tekijöitä sekä meidän että Casion toiminnassa, Red Bull Racing -tiimin tallipäällikkö Christian Horner kommentoi yhteistyön jatkoa.