Catmandoon kevät-kesä 2014 golfmallistossa on raikkaita värejä ja klassisia malleja

Catmandoon golfmallistot sisältävät laajan valikoiman miesten ja naisten vaatteita, asusteita ja tarvikkeita. Kevään ja kesän 2014 malliston värimaailma on raikas ja naisten golf-asuissa on naisellisia yksityiskohtia, kuten helminappeja ja hopeaprinttejä. Suomen golfmaajoukkue pelaa Catmandoon golftekstiileissä ja testaa tuotteiden sekä materiaalien toimivuutta käytännössä.  Golf palaa olympialaisiin vuonna 2016 Rio de Janeirossa. Viimeksi golf oli olympialajina vuonna 1904.

Catmandoo Maribel -naisten pikeepaita
Sporttinen naisten lyhythihainen pikeepaita on valmistettu kevyestä, nopeasti kuivuvasta ja antibakteerisesta AquaDry -materiaalista. Paidassa on raikas graafinen printti. Materiaalina on 100 % polyesteri. Värivaihtoehdot: valkoinen/sininen/t.sininen ja t.sininen/valkoinen/lila.
Catmandoo Maribel -pikeepaita, koot 34-44, Sh. 55 €

Catmandoo Lenne -golfshortsit
Naisten tyylikkäät polvimittaiset shortsit ovat nopeasti kuivuvaa ja joustavaa AquaTech Stretch -materiaalia. Shortsien edessä on vetoketju- ja nappikiinnitys, vyötäröllä vyölenkit sekä napillinen takatasku. Materiaalina on 95 % polyesteri ja 5 % elastaani. Värivaihtoehdot: musta, valkoinen, sininen, vihreä, pinkki, lila ja turkoosiruutu
Catmandoo Lenne -golfshortsit, koot 34-44, Sh. 69 €

Catmandoo Berell  -miesten pikeepaita
Miesten raidallisessa golfpikeessä on joustava ja miellyttävä materiaali: 60 % puuvilla ja 40 % polyesteri.

Paidan kaulus on resorineulosta, edessä nappilista ja rinnassa pieni Catmandoo-brodeeraus. Värivaihtoehdot: vihreä, sininen ja punainen.
Catmandoo Berell -pikeepaita, koot: S-XXL, Sh. 65 €

Catmandoo Moreno -miesten golfhousut
Miesten tyylikkäät suoralahkeiset golfhousut sopivat myös rentoon vapaa-ajan pukeutumiseen. Housut ovat nopeasti kuivuvaa ja joustavaa AquaTech Stretch -materiaalia. Housuissa on vetoketju- ja nappikiinnitys, vyötäröllä vyölenkit, sekä taskut edessä ja takana. Materiaalina on  95 % polyesteri ja 5 % elastaani. Värivaihtoehdot:  musta, t.sininen, vihreä, sininen ja punainen.
Catmandoo Moreno -golfhousut, koot S-XXL, Sh. 79 €

Catmandoo on yhteistyökumppanina mm. seuraavissa isoissa golftapahtumissa Suomessa kesällä 2014: Finnish Open Nordcenter 24.-26.7., miesten EM-joukkuekilpailut Linna Golf 8.-12.7. ja Challenge Tour Vacon Open Kytäjä Golf 14.-17.8.

Oy Sultrade Ltd, Pauliina Sjölund
puh. (09) 859 592 25, pauliina.sjolund@sultrade.fi
www.catmandoo.com

PR- ja viestintätoimisto Soprano Promode, puh. (09) 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi

Kuvapankki:
kuvapankki.soprano.fi, käyttäjätunnus: media, salasana: media

Oy Sultrade Ltd, puh. (09) 859 591, info@sultrade.fi

Myynti:
Urheiluliikkeet ja catmandoo.com –verkkokauppa

Oy Sultrade Ltd on monipuolinen ja osaava urheilu- ja vapaa-ajantuotteiden maahantuontiyritys ja suomalaisen Transmeri-konsernin itsenäinen tytäryhtiö. Sultrade edustaa useita urheilumaailman huippumerkkejä Suomessa ja Baltiassa. Sultraden liikevaihto vuonna 2013 oli noin 45,5 miljoonaa euroa ja se työllistää 65 henkilöä.