CHANGE PUKEE KAIKEN KOKOISET NAISET VÄLIMERELLISEEN RANTATUNNELMAAN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa)

Changen kesän 2012 uima-asut ovat saaneet inspiraationsa Välimeren hiekkarannoista. Kirkkaat lilan, turkoosin ja guavan värit, eksoottiset kukka- ja printtikuosit sekä rennot raidat ja pilkut muodostavat pääelementit Changen uima-asumuotiin. Viehättävän nostalgista rantatunnelmaa huokuvaan uima-asuvalikoimaan kuuluvat kuppikoot aina A:sta J-kuppiin saakka, ja muutamia kesän uima-asuja on ensimmäistä kertaa saatavana K-kuppikoossa. Changen uima-asumallistosta löytyy sopiva malli jokaiselle vartalotyypille.

Change tuo kukkaloiston rannoille
Changen kesän 2012 uima-asuissa nähdään runsaasti värikkäitä kukkakuoseja. Eksoottisten printtien pääväreinä on käytetty lilaa, turkoosia ja guavaa, jotka tehostuvat oranssilla, keltaisella ja mintunvihreällä. Changen laajassa uima-asumallistossa huomioidaan erilaiset vartalotyypit. Oikeanlaisen mallin valinnalla voi korostaa vartalonsa parhaita puolia. Pienempipovinen voi valita imartelevan balconette- tai push up -mallin – runsaampimuotoiselle on saatavana enemmän tukea antavia malleja. Peittävämpää uima-asua suosiva voi pukeutua rannalle kauniisti muotoillun uimapuvun. Rohkea auringonottaja sonnustautuu kyljet paljastavaan uimapukuun tai olkaimettomiin bikineihin.

Tyylikäs auringonpalvoja yhdistää yksivärisen yläosan ja printtikuosin

Changen uima-asumalliston ylä- ja alaosat ovat helposti yhdisteltävissä keskenään, sillä värit ovat kauniisti harmoniassa keskenään. Tyylikkään yhdistelmän saa esimerkiksi pukemalla yksivärisen yläosan ja printtikuosisen alaosan. Metalliset ja kullanväriset soljet ja detaljit tuovat uima-asuihin eleganssia ja ylellisyyttä.

Seilorihenkisiä uima-asuja pehmeään merituuleen
Klassinen raitakuosi, köysikuvioinnit ja suloiset pilkut sekä ruudut ovat osa Changen tulevan kesän rantatyyliä. Bikiniyläosissa on käytetty tyttömäisiä harsoja ja rusetteja ja alaosia koristavat sievät nyörit sekä nappisomisteet.

Promode Oy, puh. (09) 170 070
Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainaukset Showroomilta

Change of Scandinavia Finland, puh. 020 496 700