CHANGEN JOULUMALLISTOSSA ON ROMANTTISTA TAIKAA

(Linkit PDF-muotoiseen tiedotteeseen ja painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa.)

Changen joulumallistossa on tänä vuonna panostettu ajattomiin ja romanttisiin alusasuihin. Ylellinen pehmeä paketti kätkee sisäänsä pitsisiä, viettelevän romanttisia ja suloisin pilkuin ja rusetein koristeltuja alusasuja. Lahjavalinta onnistuu varmasti, kun valitsee alusvaatteiden tyylikkään ikiklassikon, mustan tai punaisen setin. Changen joulumallisto saapuu myymälöihin marraskuun alussa.

Intensiivistä punaista klassiselle kaunottarelle
Changen joulun alusasut ovat romanttisia ja vietteleviä. Tummanpunaiset setit on koristettu kiehkuraisin kirjailuin ja pitsein. Kun punaiseen settiin yhdistetään vielä kaunis chemise-mallinen alusmekko, on viettelevä joulu-look valmis. Changen joulumallistosta löytyy myös klassinen, täysmusta alusasusetti.

Näyttävä korsetti korostaa naisellisia kaaria
Changen joulumallistoon kuuluu tyylikäs, samettisten pilkuin koristeltu Brenda-korsetti. Brenda-sarjaan kuuluu myös kahdet rintaliivit sekä neljät erimalliset alushousut. Korkeavyötäröiset hipster-alushousut litistävät mukavasti vatsaa ja muotoilevat kevyesti pakaroita.

Joulun söpöin tonttu pukeutuu pilkkukuosiin
Changen valikoimasta löytyy myös tyttömäisempiä kuoseja ja malleja. Beth-alusasusetissä huomio kiinnittyy palloprinttikuosin koristeeksi ommeltuihin punaisiin rusetteihin. Alushousuissa valinnanvaraa on string-mallista matalaan hipster-malliin. Changen joulumallistoon kuuluu monia yhdisteltäviä rintaliivejä ja alushousuja – ja kokovalikoimaa aina A:sta K-kuppiin saakka.

Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainaukset: Promode Oy, puh. (09) 170 070

Change of Scandinavia Finland, puh. 020 7496 700 www.change.com

Change-koseptimyymälät ja -shop in shopit sekä alusvaatteiden erikoisliikkeet

Tanskalaisen Change-tuotemerkin alus-, yö- ja uima-asuja myydään tällä hetkellä lähes 15 eri maassa. Suomeen on avattu tähän mennessä 22 Change-liikettä ympäri maata, joista yksi on franchising-myymälä. Change-liikkeissä asiantuntevat myyjät auttavat asiakasta löytämään parhaiten sopivat liivit mittavasta valikoimasta. Alus-, yö- ja uima-asujen A:sta J-kuppiin ulottuva kokoasteikko ja monipuoliset mallit säilyvät mallistosta toiseen, mutta kuosit, värit sekä detaljit vaihtelevat kausimallistoittain.