CHANGEN KEVÄÄN ALUSASUISSA ROMANTIIKKAA, VIETTELYSTÄ JA VÄRILOISTOA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Changen kevään 2011 alusasut valloittavat romanttisella naisellisuudella, viettelevillä yksityiskohdilla ja tyttömäisellä värikkyydellä. Changen laadukkaaseen valikoimaan kuuluvat kuppikoot aina A:sta J-kuppiin saakka sekä liivien laaja malli- ja värivalikoima. Konseptimyymälöissä palvelevat asiantuntevat myyjät.

Romanttista herkkyyttä
Romanttisuus on Changen kevään 2011 alusasumuodin kantavin teema. Pehmeä ja naisellinen aistikkuus sekä kevyet ja ilmavat materiaalit pienellä vintagen vivahteella ovat kevään merkkejä. Pastellin sävyt, lila, vaalea turkoosi, kerman ja korallin sävyt tuovat hentoihin pitsikuoseihin yhdistettynä naisellisen elegantin ja sensuellin tyylin.

Valloittavaa viettelystä
Changen kevään toisena selkeänä teemana on viettelevyys. Viettelyksen valttina on herkullinen pinkin sävy yhdistettynä tälle keväälle ominaiseen läpikuultavuuteen. Myös mallistoon kuuluva musta pitsi on viettelyksen klassikko, ja viattoman valkoiset pitsiunelmat luovat aistikkaan naisellisen tyylin.

Tyttömäistä värikkyyttä
Romantiikan ja viettelyksen rinnalla valloittaa Changen kevään alusasu-uutuuksissa myös tyttömäisyys, värikkyys ja leikkisyys. Kirkkaat värit ovat kevään hitti yhdistettynä hieman nostalgista tunnelmaa hehkuviin yksityiskohtiin. Sievät rusetit, raikkaat raidat ja hennot kuvioinnit loistavat pinkin, keltaisen, turkoosin ja oranssin väripaletissa.

Promode Oy, puh. (09) 170 070

Outi Hildén, outi.hilden@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainaukset

Change of Scandinavia Finland, puh. 020 496 700
www.change.com

Change-konseptimyymälät ja -shop in shopit sekä alusvaatteiden erikoisliikkeet

Tanskalaisen Change-tuotemerkin alus-, yö- ja uima-asuja myydään tällä hetkellä yli 20 eri maassa. Suomeen on avattu tähän mennessä 14 Change-liikettä ympäri maata. Change-liikkeissä asiantuntevat myyjät auttavat asiakasta löytämään parhaiten sopivat liivit mittavasta valikoimasta. Alus-, yö- ja uima-asujen A:sta J-kuppiin ulottuva kokoasteikko ja monipuoliset mallit säilyvät mallistosta toiseen, mutta kuosit, värit sekä detaljit vaihtelevat kausimallistoittain.