CHANGEN KEVÄÄN ALUSASUT HURMAAVAT NUDEN JA SHAMPANJAN SÄVYISSÄ

(Linkit painokelpoisiin kuviin sekä PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin  lopussa)

Change-alusvaatemerkin kevätmallisto hempeilee nuden, shampanjan ja suloisen roosan sävyissä. Mallistossa on käytännöllisiä perusmalleja, ruseteilla ja napeilla koristeltuja tyttömäisempiä malleja sekä naisellisen vietteleviä alusasusettejä. Change tarjoaa kaiken kokoisille naisille oikean malliset liivit ja alushousut – kuppikokoasteikko ulottuu aina K-kuppiin saakka. Change‐konseptimyymälöiden myyjät auttavat oikean koon löytämisessä ja asiakkaan kokotiedot voi tallentaa asiakasjärjestelmään seuraavaa alusasuvalintaa helpottamaan.

Hiekan sävyt tuovat hehkun iholle
Changen kevään alusasumuoti on saanut inspiraationsa Arfikan aavikolta ja hiekan eri sävyistä. Pronssinen Paddy-setti näyttää kauniilta niin vaalealla kuin päivettyneelläkin iholla ja silkinpehmeä materiaali tuntuu päällä ihanalta. Changella on runsaasti käytännöllisiä perusmalleja, jotka sopivat ohuenkin t-paidan alle. Alushousuista on saatavana string-, hipster-, hipster string sekä tai-malleja.

Hentoa ruusunpunaa
Changen kevätmallistossa nähdään myös kainoa ruusunpunaa, pitsireunuksia ja roosan värisiä yksityiskohtia. Rusetit ja nappisomisteet tuovat alusasusetteihin suloisen ilmeen. Cindie-liiveistä on saatavana topattu puolikuppimalli sekä runsaspovisempaa pukeva full shaper -malli ilman toppauksia. Trendikäs eläinkuosikin näkyy Changen keväässä – Cleo-alusasusetti on räväkkää leopardikuosia pinkillä, mintunvihreällä ja lilalla höystettynä.

Hienostuneita shampanjan sävyjä
Viettelevän naiselliset alusasusetit ovat Changen kevätmalliston kruunu. Kiiltävästä langasta ommellut koristekirjailut, läpinäkyvät yksityiskohdat ja kontrastia antavat mustat reunukset tuovat Theresa-settiin elegantin ilmeen. Shampanja on yksi kevään trendiväreistä.

Lisätiedot:
Change of Scandinavia Finland, puh. 020 7496 700, www.change.com
Marjo Topi, ketjujohtaja, Change of Scandinavia Finland, puh. 020 7496 711

Promode Oy, puh. (09) 170 070, Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali, Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainaukset

Change-konseptimyymälät ja -shop in shopit sekä alusvaatteiden erikoisliikkeet
Suomessa on 20 Change-myymälää ympäri maata.

Tanskalaisen Change-tuotemerkin alus-, yö- ja uima-asuja myydään tällä hetkellä yli 20 eri maassa. Suomeen on avattu tähän mennessä 20 Change-liikettä ympäri maata. Change-liikkeissä asiantuntevat myyjät auttavat asiakasta löytämään parhaiten sopivat liivit mittavasta valikoimasta. Alus-, yö- ja uima-asujen A:sta K-kuppiin ulottuva kokoasteikko ja monipuoliset mallit säilyvät mallistosta toiseen, mutta kuosit, värit sekä detaljit vaihtelevat kausimallistoittain