CHANGEN MUOTOILEVAT SHAPE IT -ALUSVAATTEET KOROSTAVAT VARTALON PARHAITA PUOLIA

(Linkit PDF-muotoiseen tiedotteeseen ja painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa)

Changen Shape It -malliston alusvaatteet antavat tukea ja ryhtiä povelle, vatsan seudulle, pakaroille ja reisille korostaen näin naisellisia muotoja. Shape It -mallistossa on sopivia vaihtoehtoja niin arki- kuin juhlapukeutumiseen. Miellyttävä ja ihoa hellivä materiaali on valmistettu polyamidista ja elastaanista. Change‐konsepti on tunnettu laajasta koko‐ ja mallivalikoimasta sekä asiantuntevasta palvelusta. Suomessa on tällä hetkellä 20 Change-liikettä ympäri maata.

Kurvit esiin ja vatsa litteäksi
Changen Shape It -alusvaatteet on suunniteltu korostamaan vartalon naisellisia muotoja ja häivyttämään vartalon tyypillisiä ongelmakohtia. Shape It -alusvaatteet on valmistettu pehmeistä ja miellyttävistä materiaaleista, joten ne sopivat hyvin jokapäiväiseen käyttöön. Shape It -body on oivallinen alusasu esimerkiksi t-paidan tai tyköistuvan jakun alle. Bodyn rintaosa kohottaa povea imartelevasti. Sivuilla olevat joustokappaleet puolestaan tuovat vyötärön esiin. Shape It -body myös silottaa selkää ja muotoilee pakaroita. Shape It -housut puolestaan muotoilevat reisiä kiinteämmän näköisiksi ja kohottavat pakaroita. Reiden puoliväliin ulottuvien housujen korkea vyötärö silottaa vatsan seutua.

Pikkumustan tai iltapuvun alle miellyttävää tukea
Changen Shape It-malliston tuubimekon voi pukea esimerkiksi olkaimettoman coctail-mekon alle. Tuubimekkoa on saatavana mustana ja shampanjan värisenä, joten se sopii sekä pikkumustan että vaaleankin asun alle. Naisellisia kaaria korostava Shape It -tuubimekko on muotoiltu istumaan mukavasti pakaroiden ja rintojen kohdalta ilman puristavaa tunnetta. Pienempipovinen voi pukea tuubimekon ilman rintaliivejä. Changen olkaimellinen alusmekko puolestaan puetaan liivien päälle. Alusmekon etuosa asettuu juuri liivien alle luoden näyttävän push up -efektin. Alusmekon pintamateriaali on liukkaampaa kuin muissa Shape It -malliston tuotteissa, joten ohutkin iltapuku laskeutuu sen päälle kauniisti. Miellyttävä vuorikangas ei hiosta. Monikäyttöisessä alusmekossa on irrotettavat olkaimet ja se pysyy hyvin paikoillaan mekon sisällä olevan bodyosan ansiosta.

Lisätiedot:
Change of Scandinavia Finland, puh. 020 7496 700, www.change.com
Marjo Topi, ketjujohtaja, Change of Scandinavia Finland, puh. 020 7496 711

Promode Oy, puh. (09) 170 070
Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainaukset

Change-konseptimyymälät ja -shop in shopit sekä alusvaatteiden erikoisliikkeet

Tanskalaisen Change-tuotemerkin alus-, yö- ja uima-asuja myydään tällä hetkellä yli 20 eri maassa. Suomeen on avattu tähän mennessä 20 Change-liikettä ympäri maata. Change-liikkeissä asiantuntevat myyjät auttavat asiakasta löytämään parhaiten sopivat liivit mittavasta valikoimasta. Alus-, yö- ja uima-asujen A:sta K-kuppiin ulottuva kokoasteikko ja monipuoliset mallit säilyvät mallistosta toiseen, mutta kuosit, värit sekä detaljit vaihtelevat kausimallistoittain.