CHANGEN SYKSYN ALUSASUTRENDIT HUOKUVAT ROMANTIIKKAA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Changen syksyn 2011 alusasutrendit ovat saaneet inspiraationsa romantiikkaa huokuvasta Pariisista. Naisellisuus, hienostuneisuus ja nuorekas klassisuus ovat Changen syksyn trendien kulmakiviä. Syksyn väripaletissa hehkuvat elegantit tummat sävyt kevyempään, vaaleaan värimaailmaan yhdistettynä. Changen laadukkaaseen valikoimaan kuuluvat kuppikoot A:sta J-kuppiin saakka sekä liivien laaja malli- ja värivalikoima.

Pariisin tunnelmia
Syksyn 2011 naisellisen mallisto on inspiroitu Pariisin romanttisista tunnelmista. Ryhdikäs liituraitakuvio, pilkut ja pitsit luovat kokonaisuuden, jossa leikitellään klassisella lady-tyylillä sekä tiimalasimaisella -50-luvun feminiinisyydellä. Trendiväreinä syksyllä hehkuvat tumman puun sävyt, malva ja yönsininen, jotka saavat tummaan väripalettiinsa terästystä fuksian punaisesta.

Hienostunutta naisellisuutta
Changen kevään toisena selkeänä teemana on hienostunut ja hillityn naisellinen trendi, jossa harmaa, yönsininen ja tumma ruskea luovat kontrastin posliininvaaleaa ihoa vasten. Elegantti pitsiprintti sekä malliston graafiset elementit tuovat särmää muutoin hempeään ja viettelevään mallistoon.

Nuorekasta syksyn tunnelmaa
Changen syksyn 2011 kolmas trendi on nuorekas ja ”chic” nuoren ladyn tyyli. Chanel-muotitalon maailmasta inspiroitu mustavalkoinen ajattomuus ja klassisuus yhdistyvät syksyisiin ruskan, kuparin ja violetin sävyihin. Malliston tyttömäisiä yksityiskohtia ovat selkeät printit ja herkät kukkaset pitsikanttauksilla ja rusettiyksityiskohdilla viimeisteltynä.

Promode Oy, puh. (09) 170 070
Outi Hildén, outi.hilden@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainaukset

Change of Scandinavia Finland, puh. 020 7496 700
www.change.com

Change-konseptimyymälät ja -shop in shopit sekä alusvaatteiden erikoisliikkeet

Tanskalaisen Change-tuotemerkin alus-, yö- ja uima-asuja myydään tällä hetkellä yli 20 eri maassa. Suomeen on avattu tähän mennessä 15 Change-liikettä ympäri maata. Change-liikkeissä asiantuntevat myyjät auttavat asiakasta löytämään parhaiten sopivat liivit mittavasta valikoimasta. Alus-, yö- ja uima-asujen A:sta J-kuppiin ulottuva kokoasteikko ja monipuoliset mallit säilyvät mallistosta toiseen, mutta kuosit, värit sekä detaljit vaihtelevat kausimallistoittain.