COCA-COLA FINLAND OY JA VIESTINTÄTOIMISTO PROMODE YHTEISTYÖHÖN

(Linkki PDF-muotoiseen tiedotteeseen on viestin lopussa)

Coca-Cola Finland Oy ja PR- ja viestintätoimisto Promode Oy ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen Coca-Cola Companyn juomien kuluttaja-PR:n hoitamisesta Suomessa. Yhteistyön tavoitteena on tukea yhtiön brändikampanjoiden tunnettuutta sekä vahvistaa markkinointiin integroitua innovatiivista PR-työtä.

– Haimme kokenutta mutta innovatiivista yhteistyökumppania kehittämään tuotemerkkiemme kuluttaja-PR:ää. Promodella on pitkäaikainen ja vakuuttava kokemus kuluttajabrändeistä sekä eri lifestylesidosryhmien tuntemus. Tämä monipuolinen osaaminen täydentää tuotemerkkiemme hyvinkin erilaisille kohderyhmille toteutettavia ja markkinointiamme tukevia PR-ohjelmia, kertoo pohjoismainen viestintäpäällikkö Théa Natri Coca-Cola Finland Oy:stä.

Viestintäyhteistyö koskee Coca-Cola Finlandin Suomessa markkinoimia virvoitus-, kevyt-, urheilu- ja hyvän olon juomia ja vesiä. Edustettavia juomabrändejä ovat muun muassa Coca-Cola, Coca-Cola light ja Coca-Cola Zero, Powerade, Bonaqua ja Hyvää Päivää.

– Coca-Cola on maailman tunnetuin tavaramerkki, jonka nimi ja logo tunnetaan ympäri maailmaa. Coca-Cola Companyn suositut kuluttajabrändit omaavat myös merkittävää PR-pääomaa. On inspiroivaa päästä ideoimaan ja toteuttamaan ohjelmia, joiden kautta tämä pääoma ja siitä kiinnostuneet kuluttajat löytävät toisensa. Coca-Cola Companyn brändit täydentävät ihanteellisella tavalla jo 25 vuotta lifestyle-tuotteiden parissa toimineen Promoden edustamien brändien valikoimaa, kertoo Promode Oy:n toimitusjohtaja Ulla-Maija Tamminen.

Coca-Cola Finland Oy vastaa Coca-Cola Companyn tuotemerkeistä sekä mm. niiden kuluttajamarkkinoinnista Suomessa. Yhtiö työskentelee tiiviissä yhteistyössä Coca-Cola-juomien valmistus- ja myyntilisenssinhaltijan Sinebrychoffin Oy:n kanssa. Promode Oy on lifestyle-tuotteiden ja -palveluiden mediaviestintään erikoistunut PR- ja viestintätoimisto.

Coca-Cola Finland Oy, pohjoismainen viestintäpäällikkö Théa Natri
tnatri@eur.ko.com, puh. 040 5289 777 / (09) 3485 4339