Coca-Cola tuo Satin Circus -poikabändin Kampin McDonald’s-ravintolan eteen 8.5.

– Ilmaistapahtumassa jaetaan omalla nimellä varustettuja Coca-Cola-tölkkejä

Keskiviikkona 8.5. juhlistetaan suomalaisten suosituimmilla* etunimillä varustettujen Coca-Cola -pullojen valtakunnallisen myynnin aloittamista näyttävästi. Kampin McDonald’s -ravintolan edustalla esiintyy Emma-debyyttisinglensä julkaissut, heti soitto- ja latauslistojen kärkeen ampaissut, poikabändi Satin Circus. Ohikulkijat saavat omalla nimellään varustettuja Coca-Cola-tölkkejä sekä McDonald’s:n tarjouskuponkeja. Satin Circus ilahduttaa fanejaan nimmareilla ja Emma-Coca-Colalla.

Hyväntuulista poppia soittava Satin Circus villitsee teinejä
Rytinällä pinnalle noussut helsinkiläinen poikabändi Satin Circus soittaa Share A Coke -tapahtumassa kolme keikkaa, kello 15.00, 17.00 ja 19.00. Satin Circus ilahduttaa faneja keikkojen jälkeen jakamalla nimikirjoituksia sekä debyyttisingen mukaan nimettyjä Emma-Coca-Cola -tölkkejä. Satin Circuksen eli Krippe, Axel, Paul ja Olli, ovat soittaneet yhdessä jo vuosien ajan. Jazzmuusikkotaustaiset yhtyeen jäsenet säveltävät, sanoittavat ja soittavat musiikkinsa itse. Levy-yhtiönä toimii Sony Music, ja juuri julkaistun Emma-videon taustalla on huippuammattilaisia, kuten Apocalyptican kanssa yhteistyötä tehnyt Sami Joensuu sekä kuvaaja Mikko Timonen, joka on ollut kuvaamassa mm. Nicki Minajin, 50centin ja Soundgardenin videoita.

Coca-Colan Share A Coke -kampanjassa Coca-Colan logo korvataan suomalaisilla etunimillä. Kaupoista voi bongata 150 yleisimmällä suomalaisnimellä varustettuja Coca-Cola- ja Coca-Cola Zero -pulloja. Kampanjaa voi seurata ja fanittaa myös shareacoke.fi -sivustolla, jossa on mahdollisuus jakaa personoituja Coca-Cola -tölkkejä ystävilleen digitaalisesti. Myös McDonald´s ottaa asiakkaat mukaan tuotteiden kustomointiin, kun 7.5. alkava My Burger -kampanja tuo kolme suomalaiskuluttajien tuunaamaa burgerireseptiä myyntiin.

Kampanjasivusto: shareacoke.fi
Satin Circuksen Emma-video: http://www.youtube.com/satincircus
* 12–29-vuotiaiden suosituimmat nimet, lähde Väestöliitto

Tapahtumapaikka: Mc Donald’s Kamppi, Fredrikinkatu 46