DKNY-KORUMALLISTO KEVÄÄLLÄ SUOMEEN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Kaikkien aikojen ensimmäiset DKNY-korut saapuvat Suomeen kevään 2009 aikana. Uudessa korumallistossa on kaula-, ranne- ja korvakoruja sekä sormuksia. Donna Karan New York -sanoista lyhennetty DKNY saa inspiraationsa nimensä mukaisesti New Yorkista – sen avarakatseisuudesta, kansainvälisyydestä, ilosta ja urbaanista energiasta. Uusissa koruissa on samaa suurkaupungin elämänasennetta, joka on tuonut suuren suosion muutama vuosi sitten lanseeratuille DKNY-kelloille.

MODERNIA NEW YORK -TYYLIÄ URBAANEILLE NAISILLE
Uusi DKNY-korumallisto seuraa Yhdysvalloissa kymmenen vuotta sitten lanseerattua ja Suomeen seitsemän vuotta sitten saapunutta DKNY-kellomallistoa. Uudessa korumallistossa yhdistyvät nuorekkuus, modernius sekä ripaus naisellista viehätysvoimaa. Mallisto on uskollinen New Yorkin tunnelmaa peilaavalle DKNY-tyylille; muiden naisten DKNY-tuotteiden tapaan myös korut on suunnattu trenditietoiselle naiselle, joka nauttii kaupunkielämän sykkeestä ja viettää mielellään aikaa ystäviensä seurassa. Malliston kohderyhmänä ovat siis nuoret aikuiset naiset, jotka haluavat nähdä ja tulla nähdyiksi.

TRENDIKÄSTÄ TERÄSTÄ ISON OMENAN HENGESSÄ
Uusi DKNY-korumallisto muodostuu kaula-, ranne- ja korvakoruista sekä sormuksista, joista voi yhdistellä näyttäviä asustekokonaisuuksia newyorkilaisnaisten tyyliin. Kaikki DKNY-korut on valmistettu teräksestä, ja joidenkin mallien pinta on kullattu. Tehosteena mallistossa on käytetty kirkkaita kiviä ja nahkasomisteita. Myös DKNY-logo on vahvasti edustettuna koko mallistossa. Osassa koruja logo toimii katseenvangitsijana, osaan se on painettu huomaamattomaksi todisteeksi aidosta New York -tyylistä.

DKNY

∙ DKNY on lyhenne sanoista Donna Karan New York.
∙ DKNY on Donna Karanin ja hänen miehensä Stephan Weissin vuonna 1985 perustama muotibrändi.
∙ Donna Karan toimii brändin pääsuunnittelijana.
∙ DKNY:n pääkonttori sijaitsee Seventh Avenuella Manhattanilla New Yorkissa.
∙ Ensimmäiset DKNY-lippulaivamyymälät avattiin vuonna 1997 Lontooseen ja 1999 New Yorkiin.
∙ Ranskalainen luksusyhtiö LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton osti DKNY:n vuonna 2001.