DKNY:N UUTUUSMALLISTOSSA SIRO MUOTOILU JA TUMMAT SÄVYT VANGITSEVAT KATSEEN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Oy Perkon maahantuomat syksyn 2012 DKNY-kellot ja -korut edustavat brändille tyypillistä, klassista mutta urbaania tyyliä. Kelloissa ja koruissa luonnolliset sävyt ja harmaan värin graafisuus luovat kontrasteja. Siroa muotoilua edustavat kellomallit nousevat syksyn ja talven trendeissä kookkaiden mallien rinnalle.

DKNY:n uudessa naisten kellomallistossa yhdistyvät luonnolliset värisävyt ruskea, harmaa ja kulta. Miesten malleissa on graafisempi ilme ja väreissä toistuvat musta, harmaa ja valkoinen. Ruostumattoman, harjatun teräksen ja sileän helmiäiskellotaulun yhdistelmä luo NY8662-rannekelloon maskuliinisen, mutta kevyen ilmeen. Kaunis kilpikonnakuosi yhdistettynä suoralinjaiseen teräsreunukseen tekevät NY8648 -kellosta hillityn tyylikkään. NY8632-mallissa koreilee 94 ruskeaa kristallia tehden kellosta naisellisen ja näyttävän. Sirot NY8642 ja NY8664 -rannekellot ovat vain 22 mm levyisiä. Nämä pienet kellomallit ovat tyyliltään hienostuneen minimalistisia.

DKNY:n korumalliston ranne-, kaula- ja korvakorujen sekä sormusten materiaalit mahdollistavat korujen yhdisteltävyyden. Kaksi kertaa käden ympärille kiepautettavasta NJ1883-rannekorusta sekä DKNY-logolla varustetusta NJ1885-rannekorusta saa näyttävän yhdistelmän. Elegantti city-nainen luo NJ1867-kaulakorusta sekä NJ1864-korvakoruista kauniin kokonaisuuden. Solmumainen muotoilu ja metallin eri sävyt tekevät uutuuskoruista upean asusteen.

Oy Perkko, Tulosyksikön johtaja Pirjo Kaarte, puh. 0400 414 286, pirjo.kaarte@perkko.fi
www.perkko.fi

PR‐ ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070,