DYSON AIRBLADE KUIVAA KÄDET NOPEIMMIN JA HYGIEENISIMMIN

Dysonin käsienkuivaaja hyödyntää bakteereja poistavaa HEPA12-suodatinta

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Dyson Airblade on julkisiin tiloihin ja kovaan käyttöön suunniteltu käsienkuivaaja, joka kuivaa kädet kymmenessä sekunnissa. Sen hygieenisyyttä lisää korkealuokkainen, bakteereja poistava Hepa-suodatin. Dysonin patentoidulla digitaalimoottorilla toimiva käsienkuivaaja on käytössä kustannustehokas ja pienentää yrityksen hiilijalanjälkeä.

Dyson Airblade on markkinoiden nopein käsienkuivaaja
Dyson Airbladen nopeus perustuu 88 000 kertaa minuutissa pyörivään, patentoituun Dyson-digitaalimoottoriin. Digitaalimoottori tuottaa tarvittavan tehon, joka pakottaa ilmavirran ulos 0,3 millimetrin aukoista yli 640 km/h nopeudella suoraan käsille. Syntyvä ilmavirta kuivaa kädet vain kymmenessä sekunnissa kaapien veden niistä tuulilasinpyyhkijöiden tavoin. Dyson Airblade kuivaa kädet nopeammin kuin perinteinen kuumailmakuivaaja.

Dyson Airblade puhaltaa käsille puhdistettua ilmaa ´
Digitaalimoottorinsa ansiosta Dyson Airblade hyödyntää HEPA-suodatinta, joka puhdistaa käsille puhallettavan ilman bakteereista 99,9-prosenttisesti. Älykkään liiketunnistimensa avulla kuivaaja käynnistyy ja sammuu automaattisesti ilman kosketusta. Lisäksi sen kotelon ulkopinta on kyllästetty kauttaaltaan anti-mikrobisella aineella, joka tuhoaa ulkopinnan bakteerit. Hygieeninen Dyson Airblade soveltuu hyvin esimerkiksi suurkeittiöiden ja terveydenhuollon käyttöön. Se täyttää ainoana käsienkuivaajana kaikki kansainvälisesti tunnustetun, julkisen terveys- ja turvallisuusjärjestön NSF Internationalin kriteerit.

Dyson Airblade on kustannustehokas ja ekologinen valinta
Dyson Airblade kuluttaa lyhyen kuivausaikansa ansiosta 80 prosenttia vähemmän energiaa kuin perinteinen kuumaa ilmaa puhaltava käsienkuivaaja. Lisäksi sen käytöstä ei synny paperipyyhejätettä. Dyson Airblade on ensimmäinen käsienkuivaaja, jolle kasvihuonepäästöjen vähenemistä edistävä brittiläinen Carbon Trust -yritys on myöntänyt Carbon Reduction Label -sertifikaatin. Sertifikaatin myötä Dyson sitoutuu pienentämään entisestään käsienkuivaajansa tuotantoprosessin hiilijalanjälkeä seuraavan kahden vuoden aikana.

Dyson Airblade kestää kovaa kulutusta
Dyson Airblade -käsienkuivaajan tuotekehittely kesti kolme vuotta. Dysonin insinöörit muun muassa testasivat laitteen jokaisen komponentin kestävyyden testilaboratoriossa. Lujatekoisella Dyson Airbladella onkin viiden vuoden tai 350 000 käyttökerran takuu. Dyson Airblade AB03 -kuivaaja on valmistettu kevyestä mutta kestävästä PC-ABS-muoviseoksesta. Dyson Airblade -käsienkuivaajia käyttävät tunnetut julkiset tilat ovat muun muassa Pariisin Eiffel-torni, Lontoon London Eye -maailmanpyörä sekä Brysselin kansainvälinen lentoasema.

Dyson Airblade AB03
-käsienkuivaaja, suositushinta 1090 € (alv. 0 %)

www.fi.dyson.com / www.dysonairblde.com
Suomen Sähkötuonti Oy, tuotepäällikkö Kalle Kuisma, puh. 0400 566 155, kalle.kuisma@suomensahkotuonti.fi