DYSONIN AM04 HOT -TUULETIN LÄMMITTÄÄ SYKSYLLÄ JA TALVELLA

AM04 Hot toimii myös tehokkaana tuulettimena

(Linkit PDF-muotoiseen tiedotteeseen ja painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa.)

Dysonin innovatiivista AM04 Hot -tuuletinta voi käyttää syksyllä ja talvella huoneen lämmittämiseen ja lämpötilan ylläpitämiseen, esimerkiksi mökillä tai kuivalla, lasitetulla parvekkeella. AM04 Hot on lämmittävä tuuletin, jonka voi säätää ylläpitämään huoneen lämmön asteen tarkkuudella valitussa lämpötilassa aina 37 celsiusasteeseen saakka. Kaksoistoiminnon ansiosta AM04 Hot -tuuletinta voi käyttää kesäisin myös huoneilmaa tehokkaasti kierrättävänä tuulettimena.

AM04 Hot lämmittää huoneen nopeasti ja tasaisesti
Dysonin AM04 Hot -tuuletin soveltuu ympärivuotiseen käyttöön, sillä laitteen saa toimimaan sekä lämmittimenä että tuulettimena. Lämmitystoiminnossa lämpötila-asetuksen voi säätää omien mieltymysten mukaan asteen tarkkuudella aina 37 celsiusasteeseen saakka. AM04 Hotin lämmitystoimintoa voi hyödyntää syksyllä esimerkiksi mökin ensilämmitykseen tai lasitetun, kuivan parvekkeen lämmitykseen. Laite ylläpitää valitun tavoitelämpötilan energiatehokkaasti, sillä se seuraa lämpötilan muutoksia termostaatin avulla ja säätelee tehoaan tarpeen mukaan.

Lämmittävän tuulettimen toiminta perustuu Dysonin kehittämään Air Multiplier -teknologiaan, joka vahvistaa laitteeseen sisään otettavan ilman virtauksen kuusinkertaiseksi. Tehokas moottori imee laitteeseen 24 litraa ilmaa sekunnissa ja puhaltaa sen ulos tasaisen katkeamattomana ilmavirtana. Ilmavirran voimakkuuden voi valita kymmenestä vakioasetuksesta.

Innovatiivinen AM04 Hot on myös turvallinen

AM04 Hot -tuulettimen ilmavirran voi suunnata kallistamalla laitetta jalasta kevyesti eteen- tai taaksepäin, aina 10 asteen kulmaan asti. Tuuletin jää asentoon, johon se kallistetaan. AM04 Hot -tuulettimen voi myös laittaa kääntymään edestakaisin 90 asteen kulmassa, jolloin sen lämmittävä tai viilentävä vaikutus ulottuu laajemmalle alueelle. Jalkaosaan sijoitettu moottori pitää tuulettimen painopisteen alhaalla tehden laitteesta käytössä vakaan ja turvallisen.

AM04 Hot lämmittää ilmaa laitteen ovaalinmuotoiseen kehykseen sijoitettujen keraamisten levyjen avulla, jotka on varustettu lämpötilan muutoksiin herkästi reagoivilla PTC-vastuksilla. Siksi levyt eivät kuumene koskaan yli 200-asteisiksi. Laitteen pintalämpötila pysyy käytössä aina matalana, ja mikäli laite kaatuu, sen virta katkeaa automaattisesti.

AM04 Hot -tuulettimen jalassa olevan helppokäyttöisten painikkeiden lisäksi laitetta voidaan ohjata kauko-ohjaimella, joka on muotoiltu tuulettimen päällä säilytettäväksi. Kauko-ohjain pysyy magneettien avulla paikallaan myös käynnissä olevan laitteen päällä. Kestävästä ABS-muovista valmistettu, lavaton AM04 Hot on helppo puhdistaa pehmeällä kankaalla pyyhkimällä.

AM04 Hot
, värit: valkoinen/hopea, suositushinta 399
korkeus: 57,9 cm, paino: noin 2,57 kg, takuu: 2 vuotta

www.fi.dyson.com