Dysonin uusi Digital Slim™ DC62 on poikkeuksellisen tehokas varsi-imuri

Dysonin uusi Digital Slim™ DC62 on johdoton varsi-imuri, joka on yhtä tehokas kuin verkkovirrassa toimiva, isokokoisempi imuri. Dysonin V6-digitaalimoottorin teho on omaa luokkaansa  ja 2 Tier Radial™ -teknologian ansiosta DC62 Digital Slim imee hienojakoisimmankin pölyn. Kevyttä varsi-imuria on myös helppo käsitellä.

(painokelpoiset kuvalinkit ovat viestin lopussa)

Uudistettu moottoriteknologia
Dyson DC62 Digital Slim -varsi-imurissa on pieni, kevyt ja erittäin tehokas V6-moottori, jonka Dysonin insinöörit ovat suunnitelleet juuri DC62-varsi-imuria  varten. V6 on puolitoista kertaa tehokkaampi kuin Dysonin aikaisempi digitaalinen moottori ottaen enemmän tehoa irti akusta.

– Uusi digitaalinen moottorimme avasi uusia teknologisia mahdollisuuksia. V6-moottori on nopeampi ja voimakkaampi kuin edeltäjänsä, minkä vuoksi se antaa johdottomalle DC62 Digital Slimille samanlaisen suorituskyvyn kuin verkkovirrassa toimivilla imureilla, kertoo Dysonin perustaja, keksijä Sir James Dyson

Armoton lialle ja hienojakoiselle pölylle
DC62 Digital Slim on varsi-imuriksi poikkeuksellisen tehokas, sillä imurin tasainen ilmavirta on suunnattu 2 Tier Radial™ -sykloniryppään läpi, mikä varmistaa jatkuvan keskipakoisvoiman ja pölyn tarkan erottelun. Varsi-imurin 15  syklonia keräävät erittäin hienoakin pölyä, ja imurin uudelleen suunniteltu moottoroitu lattiasuulake on armoton lialle kaikilla pinnoilla. Sen antistaattiset hiilikuituharjakset poistavat hienojakoisenkin pölyn tehokkaasti. DC62-varsi-imurin toiminta-aika yhtäjaksoisesti on 20 minuuttia, 17 minuuttia motorisoitua suulaaketta käytettäessä ja kuusi minuuttia tehostetulla imulla.

Kevyt, monipuolinen ja helppo varastoida
Kevyellä  ja ketterällä DC62 Digital Slim varsi-imurilla on helppo imuroida niin korkeita paikkoja kuin ahtaita kolojakin. Imurin alumiinivarsi voidaan irrottaa imuroitaessa pieniä tiloja, kuten autoja. DC62-varsi-imurin säilyttäminen on helppoa käytännöllissä, seinälle kiinnitettävässä latausasemassa. DC62:n vakiovarusteisiin kuuluu myös erillinen laturi. Imurin säiliön tyhjennys sujuu hygieenisesti nappia painamalla. Varsi-imurin energiatehokkaalla laturilla on Energy Star -energiamerkintä.

Dyson numeroina

• Dysonilla työskentelee 1536 insinööriä ja tiedemiestä.
  • Dyson investoi 1,8 miljoonaa euroa viikossa tuotekehitykseen ja on tuplannut insinööriensä määrän tutkimuslaboratoriossaan Englannissa viimeisen kahden vuoden aikana.
  • Dyson DC62 -prototyypit testattiin 636 erilaisella testausmenetelmällä. Imurin käynnistysnappia painettiin testausvaiheessa 20 000 kertaa. Prototyyppejä testattiin pudottamalla ne yhteensä 10 000 kertaa. Imurin suulakkeita lyötiin metallisiin pöydän jalkoihin.
  • Dysonilla on 350 varsi-imurin teknologiaan, muun muassa Dysonin digitaalimoottoriin liittyvää, patenttia ja patenttihakemusta.

Dyson DC62 Animal, suositushinta 489 €
Paino: noin 2 kg, takuu: 2 vuotta

www.fi.dyson.com

Suomen Sähkötuonti Oy, tuotepäällikkö Kalle Kuisma