Elivon ravintolisät saivat uudet nimet

Uudet ravintolisäpakkaukset ovat EU:n hyväksymien terveysväittämien mukaisia

Kotimaisen Elivon ravintolisät saivat uudet nimet — tuotteiden sisällöt pysyvät ennallaan. Uudistuneet pakkaukset ovat EU:n ravitsemus- ja terveysväittämälainsäädännön mukaiset. EU määrittelee tuotteisiin liitettävät ravitsemus- ja terveysväitteet, jolloin kaikilla alan toimijoilla on yhteiset pelisäännöt ja hyväksymiskäytännöt kaikissa EU-maissa.

(Painokelpoiset kuvat ja ja PDF-muotoinen ovat viestin lopussa)

Elivo Entsyymivalmisteessa on kahdeksan eri entsyymiä. Entsyymit ovat mikrobi- tai viljaperäisiä ja kapselin kuori on kasviperäinen. Kapselit eivät sisällä mitään eläinperäisiä ainesosia. Elivo Entsyymivalmistetta suositellaan henkilöille, jotka haluavat tehostaa ruoansulatusta esimerkiksi raskaiden aterioiden yhteydessä.

Elivo Hiusravinne sisältää ainoana hiusravinteena biotiinia ja sinkkiä, joilla on uuden EU:n terveysväittämäasetuksen mukaisesti vaikutus hiusten hyvinvointiin. Elivo Hiusravinne -valmiste sisältää vahvojen hiusten rakentumiseen tarvittavia ravintoaineita, joiden avulla hiussolut muodostuvat mahdollisimman laadukkaiksi ja säilyttävät elinvoimansa pitkään. Pitää yllä hiusjuurten verenkiertoa ja ravinnonsaantia ja edistää hiusten pysymistä normaaleina. Kotimainen hiusravinne on kehitetty suomalaiselle hiukselle hiusalan asiantuntijoiden kanssa.

Elivo Ihoravinteen käytöllä pyritään saamaan positiivista vaikutusta ihon epäpuhtauksiin. Elivo Ihoravinnekapselit edistävät ihon hyvinvointia vähentäen ihon punoitusta ja samalla ylläpitävät ihon luonnollista kosteus- ja pH-tasapainoa. Vaikuttavalle aineelle Praventinille on myönnetty GRAS-status (Generally Recognized as Safe) eli se on todettu turvalliseksi ja hyväksytty elintarvikkeiden raaka-aineeksi.

Elivo Entsyymivalmiste , suositushinnat 20 kapselia 9 € ja 50 kapselia, 20 €
Elivo Hiusravinne , 42 tablettia, suositushinta 25 €
Elivo Ihoravinne, 40 kapselia, hinta noin 25 €

Tamro Oyj, www.tamro.fi ja www.elivo.fi