Elivon shampoot, hoitoaine ja hoitosuihke hiusten ja hiuspohjan hyvinvointiin

Kotimaisen Elivon laadukkaat hiustuotteet on kehitetty normaalille ja terveelle suomalaiselle hiuspohjalle. Ne ovat hellävaraisia ja hoitavia, mutta tehokkaita. Tuotteissa on miellyttävän hienovarainen hypotuoksu tai ne ovat täysin hajusteettomia. Glyseroli, aloe vera ja helokkiuute ovat sarjan hoitavia ja kosteuttavia ainesosia. UV-suoja estää hiusten haalistumista ja pidentää hiusvärin kestoa värjätyissä hiuksissa – erityisesti kevät- ja kesäpäivien auringossa. Tuotteille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlipputunnus. Elivon hiustuotteet ovat myynnissä hyvin varustetuista apteekeista kautta maan.

Omenantuoksuinen shampoo hellii hiuksia
Elivo shampoo sopii kaikille hiustyypeille usein toistuvaan pesuun.  Tuotteessa on mieto omenantuoksuinen hypotuoksu, joka sopii hajusteherkille ja useimmiten myös hajusteallergisille. Shampoo sisältää hoitavia ja kostetuttavia ainesosia: aloe veraa ja  glyserolia. Ihoystävällinen helokkiuute tekee hiuksista pehmeät ja lisää niiden kiiltoa. Shampoo sisältää UV-suojan ja se ei sisällä väriaineita tai silikonia. Hinta noin 7,80 €

Hajusteeton shampoo usein toistuvaan pesuun
Hellävarainen ja hajusteeton Elivo shampoo sopii kaikille hiustyypeille usein toistuvaan pesuun, myös herkälle hiuspohjalle. Tuotteen sisältämä aloe vera auttaa ylläpitämään hiusten kosteustasapainoa ja helokkiuute tekee niistä  pehmeät ja lisäten kiiltoa. Väriaineeton ja silikoniton Elivon hellävarainen shampoo sisältää myös UV-suojan, joka suojaa hiuksia auringonvalolta. Sopii myös lasten hiuksille. Hinta noin 7,40 €