ELIVON UUDESTA KALSIUM & MAGNESIUM & D3-VITAMIINI -YHDISTELMÄVALMISTEESTA TERVEEN LUUSTON RAKENNUSAINEET

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Kotimainen Elivo tuo maaliskuussa markkinoille uuden Kalsium & Magnesium & D3-vitamiini -yhdistelmävalmisteen. Terve luusto tarvitsee riittävästi kalsiumia ja sen imeytymisen kannalta tärkeitä magnesiumia ja D3-vitamiinia. Kalsium ehkäisee luuston haurastumista ja osteoporoosin eli luukadon syntymistä. Ravintolisä on ihanteellinen alle 30-vuotiaille nuorille, paljon liikkuville naisille sekä henkilöille, jotka haluavat pitää huolta luustonsa hyvinvoinnista. Omenanmakuinen purutabletti on makeutettu ksylitolilla ja stevioliglykosideilla. Euroopan unioni hyväksyi stevia-kasvin lehtiuutteesta saatavan makeutusaineen joulukuussa 2011.

Tehopakkaus terveen luuston ylläpitämiseen
Elivo Kalsium & Magnesium & D3-vitamiini -yhdistelmävalmiste sisältää luustolle välttämättömät rakennusaineet. Kalsiumin ja sen imeytymisen kannalta tärkeät magnesium ja D3-vitamiini ehkäisevät luuston haurastumista ja osteoporoosin syntymistä. Osteoporoosi eli luukato merkitsee luukudoksen vähenemistä ja sen kestävyyden heikkenemistä. Tämä voi ilmetä esimerkiksi luunmurtumina vaarattomalta tuntuneen kaatumisen yhteydessä.

Elimistölle välttämätön kivennäisaine magnesium toimii yhdessä kalsiumin kanssa hermoston, lihasten ja sydämen toiminnan säätelyssä. Magnesium voi myös vähentää lihaskramppeja. D3-vitamiini tehostaa kalsiumin imeytymistä suolistossa, ja sen riittävä saanti on tärkeää erityisesti pimeään talvisaikaan, jolloin D-vitamiinia ei muodostu riittävästi kehossa. Lisäksi D-vitamiinin on todettu parantavan vastustuskykyä.

Liikkuvan naisen hyvinvoinnille
Omenanmakuinen purutabletti soveltuu henkilöille, jotka haluavat pitää huolta luustonsa hyvinvoinnista. Valmiste on ihanteellinen paljon liikkuville naisille ja henkilöille, joilla on riski sairastua osteoporoosiin. Se soveltuu myös nuorille, joiden terve luusto rakentuu aina 30 ikävuoteen saakka.

Elivon laktoositon, gluteeniton ja hiivaton uutuustuote on makeutettu hampaille ystävällisellä ksylitolilla ja kasviperäisillä stevioliglykosideilla. Sokeria huomattavasti makeampaa, kaloritonta makeutusainetta valmistetaan stevia-kasvin lehtiuutteesta. Euroopan unioni hyväksyi stevioliglykosidit makeutusaineena elintarvikkeissa joulukuussa 2011.

Kalsium & Magnesium & D3-vitamiini

• Yksi tabletti sisältää: Kalsiumia 400 mg, Magnesiumia 187,5 mg ja D3-vitamiinia 10 μg
  • Annostus 1-2 tablettia päivässä
  • Pakkauksessa 80 tablettia