EMPORIO ARMANIN NÄYTTÄVÄT KORUT NYT SAATAVANA SUOMESSA

Uudet korut täydentävät Emporio Armanin tyylikästä kellomallistoa

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Emporio Armanin koruja naisille ja miehille saa nyt myös Suomesta. Uudessa korumallistossa on yhdistelty näyttävästi terästä ja mustaa sekä erilaisia helmi-, nahka- ja hopeasomisteita. Korut täydentävät Emporio Armanin italialaista huippudesignia edustavaa kellomallistoa. Koruissa ja kelloissa yhdistyvät ylellisyys, sporttisuus ja yksinkertainen muotoilu. Emporio Armani on yksi Giorgio Armanin tunnetuista mallistoista, jonka kellot ja korut ovat saavuttaneet suuren suosion Euroopassa.

Emporio Armanin koruissa leikitellään kontrasteilla
Emporio Armanin näyttävä korumallisto on suunnattu tyylistään varmoille naisille ja miehille, jotka haluavat viimeistellä asukokonaisuudet katseenvangitsevilla koruilla ja asusteilla. Korumallistoon kuuluu kaula-, ranne- ja korvakoruja sekä sormuksia. Miehille on kaulaketjuja, rannelaattoja ja -koruja sekä erilaisia kalvosinnappeja.  Korut on valmistettu teräksestä tai hopeasta ja tehosteina on käytetty valkoista kristallia, harmaita helmiä, mustia nahkasomisteita sekä kiiltävän mustaa onyx-mineraalia. Emporio Armanin koruissa huomio kiinnittyy kontrastiin, kun sirot ketjut ja somisteet yhdistyvät samassa korussa maskuliinisempiin riipuksiin ja mustaan väriin.

Kelloissa klassisia malleja moderneissa materiaaleissa
Emporio Armanin kellomallisto koostuu kokonaan ruostumattomasta teräksestä valmistetuista kelloista, trendikkäistä keramiikkakelloista, sporttisista silikonipäällysteisistä kelloista sekä nahkarannekkeellisista teräskelloista. Nahkarannekkeissa on käytetty tyylikkäitä krokotiilikuviointeja ja joissain malleissa nahka on käsitelty sileän mattapintaiseksi tehden rannekkeesta kumimaisen. Emporio Armani -kellojen värimaailma rakentuu mustan, valkoisen sekä kiiltävän teräksen ympärille. Kellotaulujen taustoissa käytetyt helmiäislaatat tuovat kelloihin säihkettä.  Jokaisessa Emporio Armani -kellossa on myös painettuna kotkaa symboloiva Giorgio Armani -logo ja brändille tunnusomaista raitakuviointia on käytetty joidenkin kellotaulujen tehosteena.

Hintatiedot:
Kellot 195  –  759 €
Kaulakorut  145 – 245 €
Rannekorut 135 – 255 €
Korvakorut 99 – 199 €
Sormukset  105 – 199 €
Miesten korut ja kalvosinnapit 95 – 309 €

Oy Perkko, Tulosyksikön johtaja Pirjo Kaarte
puh. (09) 4780 5414, 0400 414 286
pirjo.kaarte@perkko.fi
www.perkko.fi, www.emporioarmani.com

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainaukset

Oy Perkko, puh. (09) 4780 500

Myynti/korut ja kellot:
Sokos-myymälät (Helsinki, Turku, Tampere) ja Kultasepänliike Helkelä (Rauma).

Myynti/kellot:
Stockmann (Helsinki), Joen Kultakeidas (Joensuu), Kecklund (Ylivieska).