Emporio Armanin uusilla kelloilla ja koruilla raikasta eleganssia kesätyyliin

Emporio Armanin kelloille ja koruille on tunnusomaista eleetön tyylikkyys. Tämän kesän uutuuksissa hienostuneeseen muotoiluun tuovat näyttävyyttä eri värien ja materiaalien yhdistelmät, kuten hopean ja rosékullan värinen teräs sekä valkoinen helmiäinen.

Valkoiset kellot kesäksi
Kesän ehdoton väri niin vaatteissa kuin asusteissakin on raikas valkoinen. Uusista Emporio Armanin naisten rannekelloista on saatavana kaksi valkoista mallia, hopean tai rosékullan värisin tehostein. Hopean värisessä mallissa on keraaminen ranneke sekä kaunis helmiästaulu, johon tuovat säihkettä kellotaulua kiertävät kvartsikivet. Nahkarannekkeisessa kellossa ylellisen pehmeä nahka yhdistyy naiselliseen rosékullan sävyyn.

Naisellinen koruvalikoima
Emporio Armanin naisten korumallisto on suunnattu tyylistään varmoille naisille, jotka haluavat viimeistellä asukokonaisuutensa katseenvangitsevilla koruilla. Mallistoon kuuluu kaula-, ranne- ja korvakoruja sekä sormuksia. Tämän kevään uutuuksissa on yhdistelty aitoa hopeaa ja helmiäistä.

Kalvosinnapit kruunaavat miehen tyylin
Kalvosinnapit viimeistelevät sekä juhlapukeutumisen että tyylikkään business asun. Emporio Armanin tämän kesän uutuus – sileät, teräksiset kalvosinnapit – sekä mustaa ja terästä yhdistävä klassikkomalli ovat tyylikkäät lisät mihin tahansa tärkeään tilaisuuteen ja helposti yhdisteltävissä erilaisiin asukokonaisuuksiin. Kalvosinnapit sopivat täydellisesti myös lahjaksi kevään juhliin.

Oy Perkko, Tuotemyyntipäällikkö Ulrika Alenius
Puh. (09) 4780 5412, ulrika.alenius@perkko.fi
www.perkko.fi

PR- ja viestintätoimisto Soprano Promode, puh. (09) 170 070