ENERGETIX BINGENILTÄ UUSI JA VÄRIKÄS MAGNEETTIKORUMALLISTO

(Linkit painokelpoisiin kuviin sekä PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

ENERGETIX Bingen tuo markkinoille uuden magneettikorumalliston, jonka monipuolisesta valikoimasta löytyy koruja värien ystäville, klassisuutta arvostaville sekä koruja luovasti yhdisteleville naisille. Myös lapsille on uudessa mallistossa pieni valikoima veikeitä amulettikoruja. ENERGETIX Bingenin korut tunnetaan laadukkaina magneettiterapiakoruina, joiden hyvinvointia edistävään voimaan luottaa yli kymmenen miljoonaa käyttäjää ympäri maailmaa.

Värikkäät ja kesäiset koru-uutuudet
ENERGETIX Bingenin uutuussormukset, -riipukset, -rannekorut ja -korvakorut hehkuvat kesällä 2011 turkoosin, violetin ja keltaisen raikkaissa väriyhdistelmissä, jonka vastapainona nähdään klassisen naisellisia helmikoruja sekä amulettiriipuksia. ENERGETIX Bingenin mallistoon kuuluu ruostumattomasta teräksestä valmistettuja kaula- ja ranneketjuja, joiden kiiltoa ja kovuutta lisää rodiumpäällyste.  Valikoimaan kuuluu myös värikkäitä kaulanauhoja ja rannekkeita, joihin on helppo yhdistellä erilaisia riipuksia. Amulettiriipusten varvassandaali-, bikini- ja delfiinisymbolit muistuttavat kesän jälkeenkin lomatunnelmista. Lasten amulettiriipuksissa seikkailevat norsu-, ankka- ja hiirisymbolit.

Hyvinvointia magneettiterapiakoruista
Jokaiseen ENERGETIX Bingenin koruun on sijoitettu laadukas neodyymi-kestomagneetti, joka voi kehon magnetismia tasapainottamalla edistää verenkiertoa sekä vilkastuttaa aineenvaihduntaa.
Säännöllinen käyttö voi lievittää kiputiloja, lihasjännitystä ja parantaa unen laatua. Hyvinvointia edistävistä koruista on saanut apua jo yli kymmenen miljoonaa käyttäjää ympäri maailmaa. ENERGETIX Bingenin magneettiterapiakoruista ei imeydy vieraita aineita kehoon, eikä niillä ole todettu olevan haitallisia sivuvaikutuksia.  Koruja ei kuitenkaan suositella käytettäväksi lääketieteellisten laitteiden, kuten sydämentahdistimen kanssa, eikä koruja myöskään suositella raskaana oleville. Magneettiterapiaa on harjoitettu jo yli 4000 vuotta, ja magneettikorut ovat aina olleet yleisin tapa elvyttää kehon omia mekanismeja magnetismin avulla.

Kuvien tuotteiden hinnat:
Ranneke, ovh. 39 €
Pujotettavat amuletit, ovh. 19 €
Sormukset, ovh. 71–81 €
Ranneketjut, ovh. 26 €
Amulettiriipukset, ovh. 17–27 €
Kaulaketju, ovh. 30 €
Korvakorut, ovh. 39–62 €
Helmirannekoru, ovh. 45 €

Hyvin varustetut pientavaraliikkeet kuten koru‐, kello‐, lahjatavara‐ ja vaateliikkeet sekä kauneushoitolat ja kampaamot. Lisäksi yksityiset jälleenmyyjät ja terapeutit kautta maan.

ENERGETIX Bingen, puh. 010 346 6980, info@energetix.tv

www.energetix.tv, Meridiaani T:mi, Marianne Kostamo, puh. 040 700 0837
marianne.kostamo@meridiaani.fi

PR‐ ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Outi Hildén, outi.hilden@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainat ja tuotetestaukset

Vuonna 2002 perustettu ENERGETIX GmbH & Co KG Bingen on monitaso‐markkinointialalla maailman johtava magneettikorutuottaja. ENERGETIX Bingenin magneettikoruja käyttää maailmanlaajuisesti tilastojen mukaan noin kymmenen miljoonaa ihmistä. Myynti tapahtuu jälleenmyyjien kautta liikkeissä, kodeissa, harrastusten parissa, messuilla ja myyntitapahtumissa. ENERGETIX Bingen toimii yli 23 000 jälleenmyyjänsä kautta jo 30 maassa. Jälleenmyyjiä on kaikissa EU‐maissa, Itä‐Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Costa Ricassa. Yritys kouluttaa jälleenmyyjistään ammattilaisia, jotka haluavat koota omia ryhmiä tai ainoastaan markkinoida tuotteita. ENERGETIX Bingen vastaa lukuisten eri maiden suoramyyntiliittojen eettisiä kriteerejä. Yrityksen toimitusjohtaja ja pääosakas on saksalainen Roland Förster.