ENERGETIX BINGENILTÄ UUSI MAGNEETTIKORUMALLISTO

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

ENERGETIX Bingen on tuonut markkinoille uuden magneettikorumalliston. Mallisto 2011/2012 tarjoaa uusia muotoja, värejä ja teemoja näppärästi yhdisteltävien korujen ystäville. ENERGETIX Bingenin korut tunnetaan laadukkaina magneettiterapiakoruina, joiden hyvinvointia edistävään voimaan luottaa jo yli kymmenen miljoonaa käyttäjää ympäri maailmaa. Myös miehet ovat löytäneet ENERGETIX Bingenin pelkistetyt ja ajattomat magneettiterapiakorut – uuden malliston keulakuvana komeileekin Hollywood-tähti ja aina karismaattinen Oscar-voittaja Kevin Costner.

Yhdisteltävyys saa korut kestämään aikaa
ENERGETIX Bingenin uutuusmallistosta 2011/2012 löytyy jokaiselle jotain. Koruissa yhdistyy selkeä muotoilu, graafiset linjat, helppo yhdisteltävyys ja väreillä leikittely. ENERGETIX Bingenin mallistoon kuuluu ruostumattomasta teräksestä valmistettuja kaula- ja ranneketjuja, joiden kiiltoa ja kovuutta lisää rodium-päällyste.  Valikoimaan kuuluu myös värikkäitä kaulanauhoja ja rannekkeita, joihin voi yhdistellä erilaisia riipuksia. Mallistosta löytyy sormuksia, rannekoruja ja korvakoruja, jotka muodostavat kaulakorujen kanssa kauniisti yhtenäisen korusetin. ENERGETIX Bingenin korujen käytössä on vain luovuus rajana – yhdistelemällä jokaiselle löytyy personoitu ja omannäköinen koru.

Hyvinvointia magneettiterapiakoruista
Jokaiseen ENERGETIX Bingenin koruun on sijoitettu yksi tai useampi neodyymi-kestomagneetti, joiden magnetismi toimii hyvinvoinnin tukena. Korujen säännöllinen käyttö voi lievittää kiputiloja, lihasjännitystä ja parantaa unen laatua. Magneettiterapiakorut eivät kuitenkaan sovellu lääketieteellisten laitteiden, kuten sydämentahdistimen kanssa, eikä koruja suositella raskaana oleville.

Uutuusmalliston hemmottelutuote on fysioterapeuttien kanssa yhteistyössä kehitetty MagnetMassage-hierontaväline, joka soveltuu esimerkiksi hartioiden, selän alueen ja jalkojen hierontaan. Miellyttävästi muotoiltu MagnetMassage tuntuu iholla sileältä ja pysyy muotoilunsa ansiosta mukavasti kädessä. Uutuusmallistoon kuuluu myös paljon koruja, jotka soveltuvat muotoilunsa puolesta sekä miehille että naisille. Uuden katalogin keulakuvana poseeraakin karismaattinen suosikkinäyttelijä Kevin Costner.

Hyvin varustetut pientavaraliikkeet kuten koru‐, kello‐, lahjatavara‐ ja vaateliikkeet sekä kauneushoitolat ja kampaamot. Lisäksi yksityiset jälleenmyyjät ja terapeutit kautta maan.

ENERGETIX Bingen, puh. 010 346 6980, info@energetix.tv

www.energetix.tv, Meridiaani T:mi, Marianne Kostamo, puh. 040 700 0837
marianne.kostamo@meridiaani.fi

PR‐ ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Hanna Johnson, hanna.johnson@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainat ja tuotetestaukset

Vuonna 2002 perustettu ENERGETIX GmbH & Co KG Bingen on monitaso‐markkinointialalla maailman johtava magneettikorutuottaja. ENERGETIX Bingenin magneettikoruja käyttää maailmanlaajuisesti tilastojen mukaan yli kymmenen miljoonaa ihmistä. Myynti tapahtuu jälleenmyyjien kautta liikkeissä, kodeissa, harrastusten parissa, messuilla ja myyntitapahtumissa. ENERGETIX Bingen toimii yli 23 000 jälleenmyyjänsä kautta jo 30 maassa. Jälleenmyyjiä on kaikissa EU‐maissa, Itä‐Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Puerto Ricossa. Yritys kouluttaa jälleenmyyjistään ammattilaisia, jotka haluavat koota omia ryhmiä tai ainoastaan markkinoida tuotteita. ENERGETIX Bingen vastaa lukuisten eri maiden suoramyyntiliittojen eettisiä kriteerejä. Yrityksen toimitusjohtaja ja pääosakas on saksalainen Roland Förster.