Felix Maustetut Majoneesit antavat mehevyyttä ruoalle ja maustavat herkutteluhetket

Felixin uudet Maustetut Majoneesit ovat maukkaita vaihtoehtoja perinteisille majoneeseille tai maustekastikkeille. Sarjan makuina ovat Aioli, Paprika, Piparjuuri sekä Ranskanperunakastike. Majoneesit soveltuvat oivallisesti vaikkapa hampurilaisiin, grillatun lihan ja kanan kumppaniksi sekä sellaisenaan dippikastikkeeksi ranskanperunoille. Uutuudet ovat kaupoissa huhtikuun alusta alkaen. Kevään aikana Felixin majoneesien sekä pöytämauste- ja salaatinkastikkeiden pakkausdesign uudistuu ja yhtenäistyy. Uusi design antaa vinkkejä majoneesien ja kastikkeiden käyttöön sekä inspiroi kokeilemaan eri makuja.

(Linkit painolaatuisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Raikas Felix Aiolimajoneesi tuo tuulahduksen välimeren keittiöstä. Valkosipulinmakuinen aiolimajoneesi maistuu salaateissa ja hampurilaisissa sekä lihapullien kyytipoikana. Aiolimajoneesi sopii myös niin tapas-herkkujen kuin merenelävien kanssa tarjoiltavaksi.
Felix Aiolimajoneesi, 250 g, hinta noin 2,65 €

Maukas Felix Paprikamajoneesi on oivallinen kastike kotitekoisille hampurilaisille. Paprikamajoneesi soveltuu myös grillatun lihan kumppaniksi, ranskanperunoiden dippailuun sekä tulisesti maustettujen lihapullien miedoksi lisukkeeksi.
Felix Paprikamajoneesi, 250 g, hinta noin 2,65 €

Herkullinen Felix Piparjuurimajoneesi antaa täyteläistä piparjuuren makua niin kala- kuin liharuoille. Piparjuurimajoneesi on sellaisenaan vaivaton kylmä kastike – kalan ja lihan ohella myös keitetylle parsalle tai perunasalaattiin. Piparjuurimajoneesi sopii erinomaisesti leipiin, cocktail-paloihin sekä voileipäkakkuihin.
Felix Piparjuurimajoneesi, 250 g, hinta noin 2,65 €

Täyteläinen Felix Ranskanperunakastike soveltuu tikku- ja ranskanperunoiden lisäksi muidenkin lämpimien perunoiden dippailuun. Vihannes-majoneesikastike sopii myös uuniperunoiden täytteeksi sekä kotitekoisten bataattilohkojen dippikastikkeeksi.
Felix Ranskanperunakastike, 255 g, hinta noin 2,65 €

Orkla Foods Finland Oy, www.orklafoods.fi, puh. 020 785 4000

Tuoteryhmäpäällikkö, Mari Johtela
mari.johtela@orkla.fi, puh. 020 785 4013

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus, kuvamateriaali ja tuotenäytteet

Orkla Foods Finland Oy on maamme johtavia elintarvikeyrityksiä, jonka tunnetuimmat tuotemerkit ovat Felix, Grandiosa, Ekströms, Jacky ja Abba. Luomme ruokailoa kuluttajille tarjoamalla tunnettuja, puhtaita ja hyvänmakuisia elintarvikkeita. Vastuullisena yrityksenä valvomme tuotteidemme valmistusta raaka-aineista lähtien. Orkla Foods Finland Oy:n liikevaihto on noin 85 milj. euroa ja yritys työllistää 171 henkilöä (2012). Orkla Foods Finland Oy on osa norjalaista Orkla-konsernia.