Felixin herkullisissa uutuuspakasteaterioissa makuja Intiasta ja Italiasta

Felixin lämmittämistä vaille valmiit pakasteateriat tarjoavat vaivatonta helppoutta arjen kiireisiin ja mukavaa vaihtelua. Felix India tuo intialaisen keittiön tutut tulisen täyteläiset maut pakastealtaisiin. Ateriat sisältävät mausteista kanaa, runsaasti rapeita kasviksia ja riisiä. Felix Italia -tuoteperhe laajenee Tortelloni Con Basilico -kasvispastalla. Samalla pasta-aterioiden pakkaukset uudistuvat. Felixin pakasteateriat eivät sisällä säilöntäaineita, keinotekoisia aromeja, natriumglutamaattia tai väriaineita. Uutuudet tulevat myyntiin K-ruokakauppoihin 1.9. alkaen ja muihin päivittäistavaraketjuihin 1.10. alkaen.

(Linkit painolaatuisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Intialainen ruoka lämmittää syksyn pimeneviä iltoja
Felix India
sisältää valikoiman tuttuja intialaisen keittiön makuja vaivattomina pakasteaterioina. Felix Chicken Tikka Masalassa maistuvat tandoori-marinoitu kana masala-kastikkeessa sekä paprika ja parsa. Kana maistuu herkulliselta lempeässä kookos-kormakastikeessa Felix Chicken Korma -ateriassa, jossa on lisäksi parsaa, kesäkurpitsaa ja rusinoita. Felix Chicken Vindaloo herauttaa veden kielelle tandoori-marinoidulla kanalla, mausteisella kastikkeella sekä pinaatilla ja punasipulilla. Kaikissa India-pakasteaterioissa on runsaasti kasviksia sekä riisiä.
Chicken Tikka Masala
, paino 380 g, hinta noin 3,90 €
Chicken Korma,
paino 380 g, hinta noin 3,90 €
Chicken Vindaloo,
paino 380 g, hinta noin 3,90 €

Felixin italialaiset maut täydentyvät

Italialaisesta keittiöstä tutut pastat maistuvat kaikenikäisille herkkusuille. Felix Italia -sarjasta löytyvät nauhapastaa ja naudanliha-tomaattikastiketta sisältävä Felix Fettuccine Alla Bolognese sekä pennepastaa, savukinkkua, paprikaa ja mozzarellaa sisältävä Felix Penne Rosse Piccanti. Sarja täydentyy uudella Tortelloni Con Basilico -kasvispastalla. Maistuvassa pastassa on basilikalla ja pecorino-juustolla täytettyjä meheviä tortelloneja.
Felix Fettuccine Alla Bolognese,
paino 380 g, hinta noin 3,70 €
Felix Penne Rosse Piccanti,
paino 380 g, hinta noin 3,70 €
Tortelloni Con Basilico
, paino 380 g, hinta noin 3,70 €

Felix Abba Oy Ab, www.felix.fi, puh. 020 785 4000
Marketing Manager, Mervi Nieminen
mervi.nieminen@felixabba.fi, puh. 020 785 4011

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvamateriaali

Felix Abba Oy on maamme johtavia elintarvikeyrityksiä, jonka tunnetuimmat tuotemerkit ovat Felix, Grandiosa, Ekströms, Jacky ja Abba. Luomme ruokailoa kuluttajille tarjoamalla tunnettuja, puhtaita ja hyvänmakuisia elintarvikkeita. Vastuullisena yrityksenä valvomme tuotteidemme valmistusta raaka-aineista lähtien. Felix Abba Oy:n liikevaihto on noin 85 milj. euroa ja yritys työllistää 171 henkilöä (2012). Felix Abba Oy on osa norjalaista Orkla-konsernia.