FINNWEARILTA MUOTIA JA LAATUA MYÖS MUODOKKAILLE NAISILLE

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.) Finnwear on tunnettu laadukkaana koko perheen tuotemerkkinä, joka tuo iloa ja helppoutta jokaisen arkeen. Finnwearin valikoimissa on alus-, yö-, uima- ja vapaa-ajan asuja kaikenikäisille ja -kokoisille. Tavallista kookkaammille naisille Finnwearilta löytyy oma Plus-mallisto.

MIELLYTTÄVÄ MITOITUS KOOKKAALLE VARTALOLLE Finnwear Plus -malliston mitoituksessa on otettu huomioon kookkaan vartalon yleiset ongelmakohdat: vatsalle ja lantiolle on jätetty tarpeeksi tilaa, puserot peittävät pakarat, housuissa on riittävästi etukorkeutta, ja kaula-aukot sekä hihat ovat tarpeeksi väljiä. – Tuotteet on suunniteltu siten, että ison naisen on helppoa ja miellyttävää käyttää niitä. Samalla vaatteissa on korostettu naisellisuutta. Finnwear Plus -asut ovat yhtaikaa sekä muodokkaita että muodikkaita, Finnwearin suunnittelija Riikka Partanen kuvailee. MUKAVIA ASUJA MYÖS LIIKUNTAAN Finnwear Plus -mallistosta löytyy kattava valikoima erilaisia paitoja, housuja ja hameita. Lisäksi mukana on alus- ja uima-asuja. Uusinta Finnwear Plus -mallistossa ovat liikuntaan suunnitellut Move-asut. – Move-asujen materiaaleina on käytetty muun muassa meryliä ja viskoosia. Tuotteiden elastaani tekee niistä joustavia ja mukavia. Olemme suunnitelleet Move-tuotteet siten, että myös niitä voi käyttää liikunnan lisäksi myös jokapäiväisinä vapaa-ajan asuina, Partanen kertoo. FINNWEAR - koko perheen iloiseen arkeen ∙ Finnwear on Nanso Group Oy:hyn kuuluva koko perheen vaatebrändi. ∙ Finnwear on saanut alkunsa 1960-luvulla. ∙ Finnwear on suunniteltu kaikenikäisten ja -kokoisten iloiseen arkeen. ∙ Finnwearin valikoimiin kuuluu casual-, alus-, yö- ja uima-asuja. ∙ Finnwearille ominaista ovat helppous ja hyvä hinta-laatusuhde. ∙ Finnwear on tuttu ja turvallinen – silti jatkuvasti uudistuva.